Grip op koolhydraten

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:
Op gewicht komen én blijven? Veel mensen hebben het al ervaren met de succesvolle Grip op koolhydraten (GOK)-methode van diëtist Yvonne Lemmers. In haar nieuwste boek ‘Grip op koolhydraten, snelle en makkelijke weekmenu’s’ staan 120 recepten en handige weekmenu’s. Zo wordt het plannen van een eiwitrijke en koolhydraatbeperkte eetweek nog makkelijker.

Koolhydraten zijn vaak de veroorzaker van een hongergevoel. Overtollige koolhydraten worden door je lijf opgeslagen als vetten en een hoog insulinegehalte maakt het je lijf moeilijk om bij zijn eigen vetreserves te komen. 

Van eetlust naar eetrust

Zo blijft je lichaam zich hongerig, lui en futloos voelen. Door de koolhydraatinname te beperken ga je van eetlust naar eetrust en zal je lijf energie halen uit zijn eigen vetvoorraden, aldus Yvonne Lemmers. Naast haar GOK-boeken is nu ook haar voedingsplanner uitgegeven om grip te krijgen op je eetweek. Met een duidelijke uitleg, veel handige tips, persoonlijke pagina’s, schrijfruimte voor boodschappen en reminders is dit een musthave voor alle GOK-kers. Grip op koolhydraten

Zonder honger

Deze planner kan het je vergemakkelijken om er je eigen vertrouwde eetpatroon van te maken, zonder honger te lijden. De tips, boodschappenlijstjes en motiverende quotes geven inspiratie en controle bij het afvallen door eiwitrijk en koolhydraatbeperkt eten. Een blijvende dieettrend die veel mensen al hebben ervaren. Grip op koolhydraten voedingsplanner (ISBN 9789021567860) kost 17,50 euro en is onder andere verkrijgbaar bij Bol.com.