Samen staan we sterker

De Breast Cancer Awareness-campagne (BCA) van The Estée Lauder Companies kondigt met trots haar wereldwijde campagnemaand voor de bewustwording rond borstkanker aan. Het thema voor 2013: "Laten we samen de strijd tegen borstkanker aangaan. Samen staan we sterker” is een oproep tot actie om de focus van het grote publiek te verschuiven van bewustwording naar meer actie, zodat we nog een halt kunnen toeroepen aan borstkanker in ons leven. Tot vandaag heeft de BCA-campagne al meer dan 37 miljoen euro ingezameld voor de ondersteuning van onderzoek, voorlichting en medische diensten over de hele wereld. De BCA-campagne wil in 2013 vier miljoen euro inzamelen om het onderzoek naar borstkanker wereldwijd te ondersteunen. Actie voeren doe je niet alleen. Als we ons verenigen… staan we sterker.

Al meer dan twee decennia speelt de BCA-campagne van The Estée Lauder Companies - gelanceerd door wijlen Evelyn H. Lauder, mede-oprichtster van de Pink Ribbon en stichtster van de Breast Cancer Research Foundation® (BCRF) - een toonaangevende rol in de wereldwijde bewustwording rond borstkanker. Hiermee is een wereldwijde beweging in gang gezet die miljoenen levens heeft gered. In de geest van de vooruitstrevende visie van mevrouw Lauder, legt de BCA-campagne van dit jaar niet alleen de focus op de bewustwording rond borstkanker, maar gaan we een stap verder door specifieke acties te ondernemen die gericht zijn op de preventie en het uitroeien van de ziekte. De campagne en de ondersteunende initiatieven zullen mensen overal ter wereld activeren om te strijden tegen borstkanker met als doel: het stigma verminderen, de bewustwording wereldwijd verhogen en aanzienlijke fondsen inzamelen voor essentieel medisch onderzoek.

De volgende luxe beauty-merken van The Estée Lauder Companies verenigen zich om fondsen in te zamelen voor de Breast Cancer Research Foundation.

Dit bericht heeft nog geen reacties

Plaats een reactie