Aveda’s Earth Month campagne 2012

Sinds vandaag is Aveda’s Earth Month campagne 2012 weer gestart. Aveda’s Earth Month campagne 2012 hoopt velen te inspireren, om meer dan $4.5 miljoen op te halen voor de bescherming van schoon water. Aveda Earth Month 2012, nu voor het 13de jaar, is een initiatief dat fondsen werft en de aandacht wil vestigen op milieuprojecten over de gehele wereld. Sinds 1999 heeft het uitgebreide netwerk van Aveda meer dan $22 miljoen opgehaald om organisaties te ondersteunen die zich direct bezighouden met het verbeteren van het milieu; sinds 2006 is $16 miljoen van dit bedrag uitgekeerd aan watergerelateerde zaken, zoals de bescherming van schoon water.

Aveda’s 2012 Light the Way sojawas kaars wordt exclusief verkocht gedurende de Earth Month en bevat een stressverlichtend aroma gemaakt van organische Franse lavendel. Honderd procent van de verkoopprijs zal gedoneerd worden aan Global Greengrants Fund. Als alles wordt verkocht zal de gehele opbrengst $1,407,000 bedragen.

Aveda stimuleert ook het gebruik van kraanwater en probeert het drinken van water uit vervuilende plastic flessen tegen te gaan. Met de Limited Edition Water Bottle 2012 kunt u op verantwoorde wijze kraanwater drinken uit deze duurzame BPA-vrije waterfles. De Limited Edition 2012 roestvrijstalen fles illustreert de mooie Earth Month 2012 campagne tekeningen. De totale opbrengst van de verkoop van de Earth Month Water Bottle zal gedoneerd worden aan schoon waterprojecten wereldwijd.

Voor meer informatie over de wandeling en de online donaties, en locaal gesponsorde initiatieven, kan je de Facebook.com/Aveda bezoeken. Meer informatie over de locaties van Aveda salons, spa’s en instituten kun je vinden op www.aveda.com/locator.