wratten op me voeten

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Forum / Voeten / wratten op me voeten / 5 berichten
Auteur Bericht
roosje87
Tue 17 Apr, 2007 22:46 Citeer dit bericht

wratten op me voeten

ik heb last van wratten op me voeten en vind dat heel vies. ik had er eerst maar een paar maar nu spreid het zich uit over mijn voeten...en soms doet het pijn als ik loop.
Wie weet wat ik hieraan kan doen? ik heb al eerder een behandeling gehad aan mijn handen. maar nu heb ik het op mijn voeten en die zijn wat gevoeliger.

wie kan mij helpen?
Wed 18 Apr, 2007 17:49 Citeer dit bericht

Re: wratten op me voeten

@roosje87
Ducktape er op plakken heeft bij sommige mensen een goed resultaat, als dat niet werkt zou ik naar de huisarts gaan, voetwratten zijn vervelend en pijnlijk, niet te lang mee rond blijven lopen.

Tue 29 May, 2007 16:04 Citeer dit bericht

@roosje87
ducktape zou werken in de vorm van: zuurstof afknellen. doe maar niet! eerst moet je weten welke wrat het is, (bloemkool) gewone wratten lijken op bloemkooltjes, of een waterwrat, witte ronde glanzende bultjes. probeer er niet aan te zitten en kapot te maken, ga naar de huisarts die geeft je of salicylzuurcreme of bevriest m. is je wrat een beetje groot probeer dan geen formule w of wartner, daar schiet je niks mee op. als het na dokterbehandeling niet overgaat dan verwijst hij je door naar een dermatoloog.
xEvaa
Mon 28 Apr, 2008 14:25 Citeer dit bericht

@roosje87

Ik heb er 1 op mijn teen zitten. Maar ik mag van mijn moeder niet naar de dokter, kan hij ook vanzelf weggaan?
Wed 23 Feb, 2011 21:09 Citeer dit bericht

@roosje87

ik had dat ook, en ik ben naar de dokter gegaan, en heb gevraagt om stikstof.
toen deed die dokter dat met een wattestokje op mijn voet en drukte er op, dat deed eerst pijn en ik kom ook er even niet op staan, maar aan het eind van de dag doet het geen pijn meer.
stikstof is -200 graden en dat is zo koud dat het die wrat weg haald als het waren.
maar hij is dan niet meteen weg, er komt een blaar op, en dan na een week of iets langer gaat die blaar weg, en is je wrat ook weg !
ik hoop dat je er wat aan hebt !

xIlse
Nieuwe reactie
Forum / Voeten / wratten op me voeten / 5 berichten