nail art
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
pinkie
|
Sun 01 Apr, 2007 20:12 | Citeer dit bericht |
nail arthaay heeft iemand nagel art tips,ik vind het leuk om dingetjes op me nagel te tekenen met nagelak dan lijken het net mooie nep nagels met viguurtjes enzo.maar m,n iede'n zijn op heeft iemand een iede wat ik er op kan schilderen ik heb al bij google gezocht maar kom niet verder._________________
girls are diamond best friend |
||
|
Girly_Girl
|
Sun 29 Apr, 2007 19:30 | Citeer dit bericht |
Re: nail artNail art is erg moeilijk je zou het bij een nagelstudio het mooist kunnen doen. Maar als je het zelf wilt doen weet ik wel wat. Je hebt nodig:-roze nagellak (zonder glitters) -rode nagellak (mooiste ook weer zonder glitters) -tandenstoker -beetje nagellak remover en een watje voor als iets verkeerd gaat. Je lakt eerst je nagels strak roze. Je moet het goed laten drogen. Dan laat je er een druppel rode nagellak opvallen. In het midden van de klodder ga je strepen naar de buitenkant trekken. Zo krijg je een leuk sterretjes-effect. Je kan natuurlijk er ook gewoon stikkers opplakken. kussies Gina P.S als je wilt voeg me toe op msn mijn msn: buzzy_gina@hotmail.com _________________
Er is nooit iemand anders in mij leven geweest, Ik ben altijd mezelf geweest |
||
|
Artistik
|
Tue 01 May, 2007 10:51 | Citeer dit bericht |
Re: nail artAls je de eerste laag van hierboven niet laat drogen dan krijg je een marmer effect. Je kunt het doen met verschillende kleuren er in, stippels lijnen enz._________________
Nagelstyliste en Pedicure www.artistik.web-log.nl |
||
| Wed 13 Jun, 2007 10:29 | Citeer dit bericht | |
Re: nail art@pinkieHoi, ga een workshop volgen! Die zijn over het algemeen niet duur en je hoeft geen nagelstyliste te zijn om ze mee te doen! Sammie |
||
| Sat 23 Jun, 2007 20:43 | Citeer dit bericht | |
Re: nail artOp onze website hebben we heel veel voorbeelden van nail art staan, o.a. step by step.www.scheherozade.com De luxe nagelstickers van Dear Laura kun je via onze webwinkel bestellen. Dit weekend grote KORTING!! |
||
|
jaden
|
Tue 18 Sep, 2007 10:46 | Citeer dit bericht |
Re: nail art@pinkieer zijn ook nailartboeken waar voorbeelden op staan. daar staat het stap voor stap hoe je het moet doen. hoef je de cursus ook niet te doen scheelt je weer geld! |
||
|
|
Mon 24 Sep, 2007 14:49 | Citeer dit bericht |
Re: nail art@pinkieIk heb via beautynailart.nl mooie nagels gekocht met plakstrip het is nieuw in nederland en het werkt heb de nagels al 1 week op en iedereen denkt dat ik gel nagels op heb. Geweldige nagels en voor weinig en weer herbruikbaar. Groeten Eva |
||
|
|
Tue 17 Mar, 2009 22:10 | Citeer dit bericht |
Re: nail art@eva,Nepnagels zijn wel makkelijk, maar meestal is het leuker om iets moois van je eigen nagels te maken. Het is goedkoper en is ook nog eens leuk om te doen. En bij nepnagels zie je altijd wel een beetje dat ze niet echt zijn. _________________
Kunst waarbij je jezelf ook nog eens mooier maakt... NAILART! |
||
|
110Sophie011
|
Fri 17 Apr, 2009 18:52 | Citeer dit bericht |
Re: nail artIk heb laatst een Yout-Tube account aangemaakt, en ik heb er nu al een paar tutorials aangemaakt. Ik ben nog druk bezig met monteren en alles, dus je kan nog meer verwachten, maar voor al 3 filmpjes, ga naar:http://www.youtube.com/user/110Sophie011 _________________
Nail Tutorials: http://www.youtube.com/user/110Sophie011 |
||
| Fri 21 Aug, 2009 19:51 | Citeer dit bericht | |
Re: nail art@pinkieIk heb laatst zo iets leuks gezien op youtube! Je lakt je nagels in een willekeurige kleur - of als je daar geen zin in hebt doe je het niet -. Dan zet je met een andere kleur nagellak 5 puntjes op je nagel en vervolgens trek je die met behulp van een satéprikker naar het midden. Zo krijg je een heel leuk bloemetjes effect:D liefs |
||
|
Nailaddicted
|
Tue 22 Jun, 2010 11:19 | Citeer dit bericht |
Re: nail art@pinkieik heb een eigen website waar ik allerlei ontwerpjes uitleg hoe je wat an maken er staan er nu vier op moet je maar even kijken als je dat zelf wil www.nailaddicted.nl Liefs Romyy |
||
|
|
Tue 19 Oct, 2010 20:10 | Citeer dit bericht |
Re: nail art@pinkie Je hebt nagellak die als het droogt een 'krak' effect krijg, Barry M is een merk die deze verkoopt in het zwart op de website alice en jo's essentials, iets in die geest. Op veel web-logs staan ook tutorials voor gave ontwerpen!www.beautybabes.web-log.nl |
||
|
angellceline
|
Wed 03 Nov, 2010 19:11 | Citeer dit bericht |
Re: nail artheej iedereenals je nou zelf niet goed bent om nail art te maken maar je draagt altijd acryl nagels dan is die je kans! ik maak namelijk allerlei soorten nail art van 3d nail art zoals roosjes , watermarble ,nail art striping en met kant alles wat je maar wilt. ook kan je me een foto mailen met wat precies jouw bedoeling is. 1 setje bestaat uit 24 tips voor maar 4.50 verzenkosten komen er dn nog bij van 1 euro. dus ben je geintreseerd mail dan naar dit adres (angell_celine@hotmail.com). |
||
| Sun 21 Nov, 2010 16:47 | Citeer dit bericht | |
Re: nail artop deze site: www.dichtgezicht.wordpress.com/nagellak/ staan hele mooie voorbeelden op, mocht je ideeën nodig hebben. Er worden ook elke week wel een paar nieuwe op gezet !_________________
www.dichtgezicht.wordpress.com |
||
|
Suzy's Nails
|
Sat 01 Jan, 2011 19:12 | Citeer dit bericht |
Re: nail artNail art wordt steeds populairder en veel nagelstylistes volgen hier speciale workshops en masterclasses voor. Dat doe ik zelf ook.Deze nail art kan op je eigen nagels worden gezet of op een gel- of acrylnagel. Vind je dit nou te duur, dan zijn er allerlei alternatieven: -op youtube staan vele step-by-step filmpjes -Essence (make-up merk bij Kruidvat) heeft sinds kort een hele nail art editie. Hier zit van alles is van stempels tot stickers, glitters en speciale lakjes. Hier zijn ook Minx-achtige stickers van. -Douglas verkoopt stickers vergelijkbaar met Minx-folie. Succes! _________________
Acrylnagels, gelnagels, nailart en nail parties. Reserveer direct online via www.suzysnails.nl |
||
|
Shanice
|
Sat 28 May, 2011 15:24 | Citeer dit bericht |
Re: nail artHeey allemaalIk heb nu van Essence zwarte en witte cracking nagellak! Het is erg mooi!!! Het is zeg maar een soort van gekraakt als het droogt ILoveIt!! Xxx |
||
|
petra
|
Tue 13 Dec, 2011 18:32 | Citeer dit bericht |
Re: nail arthai, ik heb een leuke site gevonden waar je een ring kunt kopen en die kan versieren net zoals je nagels. erg leuk www.creativ-art-store.com dat is die site. |
||
| Nieuwe reactie | ||