Silk Pores? (acne-pillen)
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
suzio
|
Tue 13 Mar, 2007 15:44 | Citeer dit bericht |
Silk Pores? (acne-pillen)Hoi,Heeft er iemand ervaring met Silk Pores? Ik ben ondertussen erg huiverig voor alle pilletjes die beloven te helpen tegen acne, maar dit klinkt toch echt wel veelbelovend! Het is op natuurbasis, en niet goed geld terug garantie.. Omdat ik er echt schoongenoeg van die acne heb heb ik een dosis pilletjes gekocht.. Nu weet ik alleen niet of ik me voor de zoveelste keer heb verkocht.. www.silkpores.nl staat meer informatie Groetjes Suzanne |
||
|
Beauty Vamp
|
Sat 24 Mar, 2007 00:27 | Citeer dit bericht |
Re: Silk Pores? (acne-pillen)@suzioOnzin spul heb het voor mijn kids in VS gekocht. Ik had beter moeten weten maar zonde van je geld. Er is maar een ding dat echt helpt en dat is een goede huidverzorging. Probeer eens Erno Laszlo. |
||
| Fri 25 May, 2007 11:22 | Citeer dit bericht | |
Re: Silk Pores? (acne-pillen)@Beauty Vamp maar hoezo dan onzin spul heeft het helemaal niet gewerkt dan want ik zit er ook over te denken om het te proberen |
||
|
beautygirl
|
Wed 30 May, 2007 17:42 | Citeer dit bericht |
Re: Silk Pores? (acne-pillen)@lingIk zou nooit pillen gaan slikken tegen acne, gebruik eens acneplus en reinig je gezicht 2x per dag met speciale zeep! _________________
"...pure schoOnheid begint vanBinnen..." |
||
|
Steven
|
Fri 03 Oct, 2008 13:29 | Citeer dit bericht |
Re: Silk Pores? (acne-pillen)Hoi Suzanne,Als man ben ik ook erg geinteresseerd in de werking van SilkPores, aangezien ik zelf ook besteld heb (nog niet ontvangen). Wil je me laten weten of je het inmiddels gebruikt hebt en zo ja of het goed helpt ? Ze geven toch niet voor niks een niet-goed-geld-terug garantie ? Dat doe je toch niet als je niet overtuigd bent van de werking ? Ben benieuwd naar je reactie Groeten, Steven. |
||
|
jeroen
|
Thu 07 May, 2009 11:53 | Citeer dit bericht |
Re: Silk Pores? (acne-pillen)@StevenHallo, Steven, Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met Silkpores. Zou jij mij daarover iets kunnen melden?? Misschien andere personen ook?? Alvast bedankt. Groet, Jeroen |
||
|
jorgeo
|
Mon 01 Jun, 2009 21:39 | Citeer dit bericht |
Re: Silk Pores? (acne-pillen)@Stevenvraag me hoe slikpores is bevallen? |
||
| Tue 24 Aug, 2010 19:35 | Citeer dit bericht | |
Re: Silk Pores? (acne-pillen)@Stevenik zit te twijfelen of ik het zou kopen of niet, dus kan u alsjeblieft reageren. Alvast bedankt! |
||
| Nieuwe reactie | ||