kin
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
eenvraagje
|
Mon 05 Mar, 2007 18:56 | |
kinHallo, mijn kin loopt heel scheef en ik wilde dit recht laten maken. Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat, en hoeveel dit ongeveer kost? Wordt het gewoon weggeschrapen of zo?Met vriendelijke groet |
||
|
|
Wed 21 Jan, 2009 18:10 | |
Re: kin@eenvraagjenietdoen! Zometeen heb je een grooot litteken op je kin, wordt het ook niet beter van. |
||
|
Sheryl
|
Wed 27 May, 2009 22:41 | |
Re: kin@eenvraagjehahah ik moest even heel hard lachen om het antwoord over het litteken. Ik heb in 2002 een onder en bovenkaak correctie gehad. Na deze ingreep drukte mijn kinspier mijn kin weer terug naar achteren. Dit heb ik toen weer naar voren laten zetten in 2006. Het is een ingreep van ongeveer 45 min. en je bent volledig onder narcose. Ze doen je lip aan de onderkant bij je tanden los maken van je kaak en dan 'klappen' ze het open. Waarschijnlijk halen ze je kin zelf los (bij mij gebeurd) en zetten ze dit op de juiste manier vast met mini plaatjes en schroefjes. Je loopt een dag of 3 met een gigantische pleister op je kin en er onder omdat dit meer steun biedt. Je gezicht is een dag of 7 lekker gezwollen en blauw. De eerste dagen denk je dat het nooit meer goed komt en doet het pijn. Maar ja, wie mooi wilt zijn... Zelf ben ik blij dat ik het gedaan heb. Ik heb het voor mezelf gedaan. Ik stoorde mij er aan en het kon me niet schelen wat de rest er van dacht! Als ik nou voor een 3e keer weer onder het mes zou moeten zou ik het gewoon WEER doen! Op een rekening van de verzekering heb ik iets van 375,00 euro zien staan. Bij mij werd het allemaal vergoed. Gooi het gewoon op psychische klachten en op slijtage van kiezen. Dat als je niks laat doen het een duur grapje kan worden in de toekomst. Mocht je nog vragen hebben :) je weet me te vinden :) |
||
| Tue 23 Jun, 2009 15:23 | ||
Re: kin@SherylHoi Sheryl, ik ben nieuwsgierig naar je kinoperatie, voor een interview in een vrouwenblad ben ik op zoek naar iemand die me hier over kan vertellen. Mag ik je mailen? Groet, Bloem |
||
|
Francois D.
|
Sun 03 Jul, 2011 01:49 | |
Re: kin@SherylHey Sheryl, Kan je me vertellen waar je je operatie hebt gehad en hoe ik daar ook geopereerd kan worden? Heb net zo'n probleem als de topicstarter. |
||
| Nieuwe reactie | ||