Medische behandeling in het buitenland & vakantie er achtera

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
Sun 18 Feb, 2007 17:02 Citeer dit bericht

Medische behandeling in het buitenland & vakantie er achtera

Hoi!

Voor mijn opleiding Hbo Toeristisch Management doe ik een onderzoek naar Medisch Toerisme.
Omdat ik graag wil zien wat de belangstelling is en wie de mogelijke doelgroep zou kunnen zijn heb ik een enquête samengesteld.
Ik zou erg blij zijn als jullie die even voor mij invullen!!

Hier vind je mijn enquête: http://www.studentenonderzoek.com/?qid=25532&ln=ned

Groetjes Elise

Wed 11 Apr, 2007 14:45 Citeer dit bericht

Re: Medische behandeling in het buitenland & vakantie er ach

Hoi elise,

Ik ben zelf ook bezig met een onderzoek naar Medisch Toerisme... maar met het interviewen van mensen die participeren aan Medisch toerisme is moeilijk te vinden. Mag ik vragen hoe jij het hebt gedaan??

Mijn mail adres is kylavankampen@hotmail.com

Ik hoop wat van je te horen, alvast bedankt!

Groetjes
Kyla
Thu 15 May, 2008 14:02 Citeer dit bericht

@
hey elise!

ik ben 3e jaars student aan de NHTV en ik ben op het moment ook bezig met het medisch toerisme en dan specifiek in Thailand. Ik zou het op prijs stellen als we over het één en ander konden mailen, misschien heb jij nog informatie die ik kan gebruiken?

mijn e-mail: chelbormans@hotmail.com

Hoop dat ik snel van je hoor!

groetjes, michèle
Mon 01 Sep, 2008 11:26 Citeer dit bericht

@ Hallo Dames,
Ik begeleid mensen naar het buitenland-helaas geen Thailand maar Colombia. Als ik jullie verder kan helpen dan hoor ik het graag!

MvG,
Calibelleza
bert
Tue 03 Feb, 2009 12:05 Citeer dit bericht

@Kyla van Kampen

Hoy elise en Kyla,

Ik ben ook een student toerisme derde jaar en ik onderzoek eveneens het onderwerp medisch toerisme. Ik moet onderzoeken of er in België een markt voor is en hoe deze zou uitgewerkt kunnen worden. Als jullie misschien enige tips hebben voor mij kun je me ook altijd mailen. Alvast bedankt
Nieuwe reactie