double hair

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Forum / Haarmode / double hair / 7 berichten
Auteur Bericht
Tue 02 Jan, 2007 13:04

double hair

Ik ben er aan het denken om double hair te laten zetten. Ik wil iets wat minder schadelijk is dan extensions. Het lijkt me wel dat het matje heel zwaar is omdat het maar met 5 extensions word vastgezet?Wie heeft er ervaring met double hair positief of negatief?
Wed 03 Jan, 2007 20:40

Re: double hair

@ POSIETIEF,, het is absoluit NIET zwaar, en het ziet er veel echter uit dan die losse extensions, wand ik heb geonoeg mensen gezien met losse extensions en die extensions die vallen ook zo los per pluk, dat vind ik dus NIET mooi, en dat heb je bij deze niet!
ingridmarleen
Thu 18 Jan, 2007 13:31

Ik heb pas een hairweave laten zetten bij New Look in Mijnsheerenland en moet je zeggen dat het echt beter is dan extensions of double hair.
Ze zijn de enige in Nederland die dit systeem zo toepassen en de eigenaar mengt het haar zo mooi dat het niet opvalt.

kijk anders op www.haarverlenging.nl
Tue 23 Jan, 2007 12:25

@ingridmarleen

Hoi Ik heb gekeken op de site maar ze vraen 650 euro voor een verlening. Dit vind ik best veel en het blijft ook maar 2 maanden zitten en dan moet je weer 100 betalen voor het zetten. Vind je dit niet veel?
Sun 09 Mar, 2008 22:15

Ik heb het ook bij haarverlenging laten doen maar vond het niks heb het na 2 weken laten verwijderen.

Heb nu Balmain double hair en vind het perfect zou niets anders meer willen
Tue 11 Mar, 2008 16:38

@ ligt aan je eigen haarstructuur...ik heb ze ook gehad maar mijn haar was te fijn en te dun hiervoor waardoor ze dus uiteindelijk in zijn geheel loskwamen inclusief mijn eigen haar....nu zijn na een half jaar de kale plukjes op me hoofd eindelijk weg...
Dus als jij stevig en dik haar hebt kan t geen kwaad hoor...
Ik zelf heb nu een weave net als haarverlenging gebruikt alleen is de mijnes van http://www.hairway2heaven.nl/
en das wel onschadelijk voor mijn haar...
Succes....laat je nog weten wat je uiteindelijk gekozen hebt?

ps die haarverlenging en zo is idd duur...maare balmain kost ook 50 euro per keer resetten (sommigen zaken 70) en zon setje gaat maar 1 a 1.5 jaar mee terwijl die van haarverlenging en ook van hairway2heaven jaaaaaaaaaaren mee gaan
Michelleke
Sun 17 Jan, 2010 22:47

Een klant van mij, een kapsalon, verkocht die extensions en ze zijn ermee gestopt omdat het echt niet het geld waard is.