hoe maak jij je voeten perfect?
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Jennifer
|
Sun 08 Oct, 2006 21:23 | Citeer dit bericht |
hoe maak jij je voeten perfect?Hoe maak jij je voeten perfect?hoe verzorg jij ze? hoe verwen je ze? hoe maak je ze mooi recht en naast elkaar? hoe maak je ze zacht!? en andere tips zijn natuurlijk ook welkom he...;) alvast bedank :) |
||
|
Sammie
|
Fri 10 Nov, 2006 11:49 | Citeer dit bericht |
Re: hoe maak jij je voeten perfect?Hoi Jennifer,Ik maak mijn benen en voeten zacht met de Creative hand & body lotion. Na het douchen, heerlijk! Ik had heel erg last van droge (craquelé) onderbenen, doordat ik de lotion op mijn benen deed na het douchen en als ik eraan denk heb ik er helemaal geen last meer van én ze voelen heerlijk zacht aan! Met de rest kan ik je niet helpen, misschien voor een volgende. Groetjes Sammie |
||
|
pureskin
|
Mon 09 Apr, 2007 11:17 | Citeer dit bericht |
Re: hoe maak jij je voeten perfect?Ik heb fantastische resultaten met het gebruik vd Galvanic Spa. Een klein toestelletje dat voeten verjongd en ze zachter maakt. Samen met de Sole Solution van Nu Skin krijg je fantastische resultaten.Je mag gerust een emailtje sturen voor meer info naar: pureskin@telenet.be of me bellen op: 00 32 496 52 16 51 |
||
|
lauraa!
|
Mon 28 May, 2007 11:06 | Citeer dit bericht |
Re: hoe maak jij je voeten perfect?ik scrub mijn voeten altijd onder de douche!!ook onder mijn voetzolen! wekt perfect XD,, worden ze heerlijk zacht van |
||
|
Roosje222
|
Sun 06 Jul, 2008 11:34 | Citeer dit bericht |
Re: hoe maak jij je voeten perfect?Ik doe niet zo veel ana mijn voeten, eigenlijk. Ik lak wel mn teennagels, en als ik mijn lichaam scrub, scrub ik mijn voeten altijd even mee.Kijk anders hier even voor voetcremes: http://www.cosmopinie.nl/category/voetcremes.html |
||
| Nieuwe reactie | ||