Schimmel
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
| Sun 17 Sep, 2006 16:01 | Citeer dit bericht | |
SchimmelHallo iedereen (L)Ik heb schimmelnagels, (het lijke net een soort van gekreukelde nagels) Ik heb iets aan de onderkant van mijn voeten, dat er velletjes komen en het kriebelt. (eelt ofzo) En ik heb tussen mijn tenen van die bloed spleetjes die ook flink jeuken. Weet iemand wat ik moet doen? Xxx Anoniempje |
||
|
mercurius
|
Sun 24 Sep, 2006 00:13 | Citeer dit bericht |
Re: Schimmel@ ja zo te horen heb je last van voet schimmel moet je zeker mee na de dokter gaan ff laten kijken en dan smeren het geeft hiervoor verschillende middelen maar als je na de dokter gaat kan hij zeggen wat het beste bij jou pastgroetjes en suc6 ermee mercurius |
||
|
salon-mireille
|
Tue 03 Oct, 2006 11:22 | Citeer dit bericht |
Re: SchimmelHallo Annoniempje,Het klinkt inderdaad als een voetschimmel, ook wel het bekende zwemmerseczeem zoals het beter bekend staat. Ik raad mijn klanten altijd aan om een week lang elke dag 5 minuten met de voeten in de pure azijn te gaan zitten en dan aan de lucht te laten drogen daarnaast de nagels te laten verzorgen door een goed pedicure. Het hangt natuurlijk een beetje van de staat van de nagels af wat hij of zij je dan adviseert. Het azijn is in ieder geval iets waar de schimmel niet van houdt en boekt vaak goede resultaten en neemt de jeuk weg. Veel succes! |
||
|
kissyfur
|
Thu 10 May, 2007 19:26 | Citeer dit bericht |
Re: Schimmelklinkt als voetschimmel en een kalknagel, voor de kalknagel heb je een recept nodig, voor de schimmel kun je miconazolntraatcreme nemen, is het erg gebruik het dan in combinatie mt een strooipoeder voor in je sokken en schoenen om herbesmetting te voorkomen, e nadat het over is moet je toch nog een paar weken doorsmeren. |
||
| Nieuwe reactie | ||