vaginale afscheiding
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
| Mon 28 Aug, 2006 17:07 | Citeer dit bericht | |
vaginale afscheidingVagina afscheiding (witte vloed) is natuurlijk verschijnsel. Normale afscheiding is vloeibaar, doorzichtig en witachtig. Als het opdroogt, wordt het een beetje geel. Gewoonlijk ruikt het wat zuur; het kan ook zonder geur zijn.De ene vrouw produceert weinig afscheiding, de andere wat meer. Ik heb er stukjes op internet gelezen, maar ik word er zo gek van. want bij mij is het gwn elke dag dat er in mn slipje gwn wat witte vloed zit..vind ik niet echt fijn..elke x als je dan gwn je slipje uitdoet..is ie zo vies..en dat is dan gewoon elke dag zo..verder geen rare klachten ofzo van rare kleur of jeuk.. zoals je op de site ziet van als dat er is moet je na de huisarts. maar kan je er niet iets tegen doen? want met zeep wassen doe ik ook niet enz? of weet de huisarts miss iets tegen? want ik vind echt vervelend dat gewoon elke dag is. |
||
|
Marieke
|
Tue 29 Aug, 2006 10:37 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheiding@dat spul is er om de bacterien uit je vagina te houden, en om je vagina vochtig genoeg te houden. het is dus niet goed m er tegenin te gaan wassen, want dat is écht niet goed. als je er last van hebt kan je het beste een inlegkruisje gebruiken, dat is makkelijk en je kan het goed snel verschonen. _________________
Lieffs, |
||
| Wed 30 Aug, 2006 16:21 | Citeer dit bericht | |
Re: vaginale afscheiding@Mariekeik vroeg me af, is het een fabeltje of niet, dat er veel vocht aan je vagina wordt onttrokken als je inlegkruisjes draagt? Is dat dan niet slecht? |
||
|
Marieke
|
Thu 31 Aug, 2006 10:06 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheiding@dat is idd een fabeltje, inlegkruisjes(en ook maandverband) vangen het vocht op, maar trekken het niet uit je vagina. je kunt het dus gewoon gebruiken. maar gebruik het niet elke dag, want dan gaat het schuren(en dat is neit fijn) _________________
Lieffs, |
||
|
seline
|
Mon 23 Oct, 2006 14:20 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheidingExtra afscheiding bij inlegkruisjes is niet helemaal een fabeltje. Door inlegkruisjes sluit je de boel een beetje af waardoor het kan gaan broeien en de zuurgraad verstoort. Ligt ook aan het type inlegkruisje, hoe strak je kleding zit etc, maar het blijft synthetische shit. Minder zuurstof, meer wrijving en meer warmte=gunstiger klimaat voor gisten en bepaalde bacterien die extra afscheiding kunnen veroorzaken. ZOu er dus een beetje opletten, iig niet elke dag de hele dag ofzo. |
||
|
i'm Chantal
|
Mon 01 Jan, 2007 16:46 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheiding@hallo .. volgens mij komt het omdat je misschien een te strakke broek aan hebt, ik heb het ook wel is gehad ... ik weet het nite zeker maar het zou zo kunnen. succes. x chantal |
||
|
Zonnesteek
|
Fri 05 Jan, 2007 16:51 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheidingIk heb hier ook al jaren last van terwijl ik katoenen slipjes draag en het niet was met zeep (behalve Lactacid dan). Heel vervelend, dus als iemand nog een oplossing weet..? |
||
|
Starring__me
|
Mon 08 Jan, 2007 20:27 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheidingik heb hier ook ontzettend last van, soms is het gewoon zoveel dat als ik geen inlegkruisje draag dat mijn broek gewoon vochtig word.ik draag elke dag inlegkruisjes, want ja, het voelt zo nat en vies.. maar ik vind het echt heel vervelend en ik wil er eigenlijk mee naar de dokter maar ik durf niet.. en ik vraag me af of hij er daadwerkelijk iets aan kan doen, het hoort ofzo. maar door die inlegkruisjes voel ik me heel onzeker, vooral als iemand anders het kan zien met omkleden ofzo. en ik heb ook wel eens dat mijn vriend plotseling in mijn broek gaat en dan zit hij daar met zn hand op een vochtig vaag ding.. iemand tips? _________________
What Goes Around.. ..Comes Around - JT <3 |
||
|
Cinderella Doll
|
Wed 07 Feb, 2007 01:56 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheidingWat bij mij heel erg heeft geholpen is zo'n vaginale douche. Het deed bij mij zo'n pijn zelfs als ik liep deed het al zeer en de afscheiding was ook zo erg dat het helemaal vastplakte waardoor het ook weer ging irriteren en waardoor ik weer ging krabben en de jeuk en pijn erger werd. Het kwam heel ineens opzetten. Ik wilde niet naar de dokter, dus heb ik die vaginale douche van de kruidvat geprobeerd (van lactacyd kon ik wel de vloeistof vinden, maar niet de bijbehorende douche). de afscheiding werd de zelfde dag aanzienlijk (de helft zeker) minder en na 48 uur heb ik weer de douche gebruikt. De pijn hielt niet meteen op maar dat kwam waarschijnlijk omdat de huid zichzelf moest herstellen. Nu gebruik ik die douche een keer per weke of wanneer ik merk dat het weer erger wordt. Je hebt ook van die doekjes van lactacyd. Misschien kun je die meenemen in een tas naar je werk of school of whatever en tussendoor even gebruiken? |
||
|
roosje87
|
Tue 17 Apr, 2007 22:19 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheidingJeetje ik dacht dat ik de enige was met dit probleem. ik heb heel erg last van vaginale afscheiding, elke keer als ik me slipje uit doe zit er veel witte afscheiding in,het jeukt en me broek voelt zelfs soms nat aan heel vies... en het ook ruikt niet erg fris. wat kan ik hier aan doen? moet ik lactacyd gaan gebruiken is dat goed spul?ik hoop dat iemand me kan helpen, xxx mij _________________
xxx mij |
||
|
Maaike(miep)
|
Thu 03 May, 2007 13:05 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheidingHoiIk heb precies dezelfde klachten vaginale afscheiding. Bij mij is het ook zo erg dat ik niet eens meer zonder inlegkruisje durf anders is mn slipje steeds vochtig tot nat. Ook ik weet niet wat ik hier aan moet doe ne nzo een held om daarmee naar de dokter te gaan ben ik ook niet Groetjes Maaike Laatst bewerkt op Fri 25 May, 2007 10:47
|
||
| Mon 07 May, 2007 20:08 | Citeer dit bericht | |
Re: vaginale afscheidingheeyik heb dt ook en ik ben 12 jaar oud... ik had in en boek gelezen dt het heel normaal is en dat je dan binnenkort ongesteld wordt. maar ik heb het al ongeveer een jaar en nog steeds niet ongesteld... ik hoop dat je er iets aan hebt doeiii xx sophie |
||
|
beauty20
|
Thu 05 Jul, 2007 21:32 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheidingik heb het ook (gehad), het was bij mij best erg en had er veel last van. maar sinds een tijdje is het minder. gewoon veel wassen, en niet al te strakke broeken dragen dat is niet goed._________________
xxx |
||
| Tue 21 Aug, 2007 15:27 | Citeer dit bericht | |
Re: vaginale afscheidinghoi hoi, ik heb hier ook wel last van, maar niet zo veel als sommige anderen heb ik gelezen.in ieder geval heel erg bedankt voor alle goede tips! ik zal eraan proberen te werken:) XXX Ingrid |
||
| Tue 21 Aug, 2007 20:12 | Citeer dit bericht | |
Re: vaginale afscheiding@ ik heb er ook al heel lang last van heb al lactayed geprobeert maar dat hielp niet ik probeer nou bioclin maar dat helpt ook niet echt volgens mij is er niet echt een oplossing zo te lezen. |
||
|
esther
|
Thu 11 Oct, 2007 14:08 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheiding@ Als iemand last heeft van vaginale afscheiding en er echt wat aan wil doen, heb ik een suggestie.Ik heb er heel lang best wel erg last van gehad en ik ben o.a. hiervoor naar een mesoloog gegaan. Deze heeft mij direct aangeraden te stoppen met alle medicijnen (niet natuurlijke stoffen) die ik slikte. In mijn geval was dat de anticonceptiepil. Sindsdien heb ik nergens meer last van! Blijkbaar verstoorde de hormonen van de pil mijn innerlijke balans. |
||
| Wed 17 Oct, 2007 17:05 | Citeer dit bericht | |
Re: vaginale afscheiding@estherdat kan dat dat jou geholpen heeft, maar ik slik helemaal nix en heb ook last van veel afscheiding!! :S |
||
|
P!NK_HEAVEN
|
Tue 30 Oct, 2007 16:38 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheiding@Ik ook, ik vind het altijd zo goor dat het zuur ruikt, als ik niet ongesteld ben dan heb ik wel afscheiding drrm voel ik me heel vaak ook vies. Een oplossing is om gwoon elke avond even in de douche te stappe, en dan niet egt heel erg je vagina gaan wassen, en dan na afloop zo'n inlegkruisje met geurtje egt zo goed! gina _________________
Just the music, P!nk Heaven |
||
|
Kreeft
|
Sat 29 Dec, 2007 21:03 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheiding@estherSinds 3 maanden ben ikmet de pil begonnen en inderdaad heb ik veel meer afscheiding dan voorheen. Tijdens het vrijen heb ik daar ook veel last van. Komt dit van de veranderde hormonen? |
||
|
Prisje
|
Fri 11 Jan, 2008 16:52 | Citeer dit bericht |
Re: vaginale afscheiding@ Dames,Ook ik zou graag reageren. Ik heb een hele tijd last gehad van vaginale afscheiding. Het was soms witn en soms dik gelig met een rare geur en jeuk. Na meerder4e malen naar de dokter te zijn geweest bleek het een verhoogde produktie van Candida Vaginalisof Candida Albictans een bacterie die in het lichaam van iedere man en vrouw voorkomt. Maar als de zuurgraad in de vagina in onbalans raakt door bv. mestruatie of wisseling in temperaturen dan krijg je een verhoogde produktie van afscheiding. Ook vuile handen aan je vagina activeert het. De dokter adviseerd dan om de zuurbalans weer in evenwicht te brengen met wat citroensap of natuurazijn in wat water en daarmee de vagina afspoelen dit herhalen een week lang. Als het toch niet weggaat dan moet je een vaginale creme krijgen van de dokter die je een week lang met een applicator moet inbrengen in de vagina. Je hoeft je niet te schamen het is normaal hoor. Je kan een search op internet doen naar dit verschijnsel. Succes. |
||
| Nieuwe reactie | ||