Onzeker over mijn 'borsten'

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
Thu 24 Aug, 2006 10:24 Citeer dit bericht

Onzeker over mijn 'borsten'

Hallo, ik ben 15 jaar oud, ik ben opzich best een dun meisje. Ik weeg ongeveer 52 kilo, en ben 1.70m lang. Ik heb net een cupje A 70/75. Ik ben er erg onzeker over, dat kan komen omdat ik er (vanaf groep 8) mee word gepest, door jongens en door meisjes. In groep 8 was ik helemaal plat, geen borsten geen kont. Nu (begin 4e klas) is het ietsjes meer. Ik ben pas op mijn 13e ongesteld geworden. Ik ben erg onzeker, omdat ik het gedeelte borsten mis. met iets meer ben ik al blij, ik hoef geen DD, maar een volle B of een kleine C zal veel mooier zijn. Mijn moeder heeft grote borsten, en mijn zus ook. Kunnen mijn borsten nog gaan groeien?
Marieke
Thu 24 Aug, 2006 13:46 Citeer dit bericht

Re: Onzeker over mijn 'borsten'

@ Hey meid!
is het je wel eens op gevallen dat catwalk/foto modellen meestal ook bijna geen borsten hebben? en dat Gwen Stefani ook nouwelijks bij een cup A komt? nee? bij deze dan! de meest vrouwelijke topmodellen hebben meestal nouwelijks rondingen! het is natuurlijk altijd leuk om rondingen uit te laten komen, maar hetheoft echt niet! mensen als Ashley en Mary-Kate Olsen en Gwen Stefani zien er toch ook altijd cool uit?! richt je aandacht op andere punten! kies kleding waar goed ik uitkomt hoe slank je bent, en volg de trends zodat je er cool uitziet zonder borsten! wees er trots op dat je niet hoeft te zijn zoals iedereen is en
Rock The World!
Thu 24 Aug, 2006 13:48 Citeer dit bericht

@ eayy ik ben oowk 15 en heb oowk selfde cup bh als jou ben oowk onseker over mu borsten...ben blij dak niej de enigste ben maar vin et egt neij leuk en ik was rond mijn 14 ongesteld en in groenp 8 hadk oowk egt helemaal nix..
Thu 24 Aug, 2006 13:48 Citeer dit bericht

@Marieke ja daar heb ju helemaal gelijk in...
Sat 26 Aug, 2006 18:40 Citeer dit bericht

@Marieke
Maar nog steeds, ik wil gewoon wat borsten krijgen..
Yana
Wed 30 Aug, 2006 12:24 Citeer dit bericht

@
ik weet wat je voelt. ik ben 18 jaar en zit ook al vanaf m'n 15de ongeveer in over m'n borsten. ik had toen nog hoop, want je groeit natuurlijk tot je 18de. maar ik heb nu volgens mij nog steeds hetzelfde als toen, misschien íets meer. ik heb nu 75B en dat vind ik dus ook veel te klein. ik zit er ook heel vaak niet over in, maar als ik dan weer iemand voorbij zie lopen met een veel mooiere boezem, ben ik weer wat teleurgesteld. dit is voor jou natuurlijk niet echt een positief bericht, maar bij jou kan het nog alle kanten op gaan, je bent misschien een latertje en hebt nog ongeveer drie jaar om op te hopen!
Mon 23 Oct, 2006 14:34 Citeer dit bericht

Volgens mij had ik zelf pas rond mn 17/18e de cupmaat die ik nu heb. Na mn 15e is het zeker nog 1 maat gegroeid, als het er geen 2 zijn, en ben verder niet aangekomen. Weet niet hoe lang borsten groeien, maar ik zou me niet te druk maken. Een kleine cupmaat heeft ook voordelen, en met kledingtrucs en een slimme bh kun je ook heel wat doen.
seline
Mon 23 Oct, 2006 14:36 Citeer dit bericht

oja, wat je mss zou kunnen proberen is oefeningen voor de borstspieren. Daar krijg je geen grotere cup van, maar het kan de vorm soms wel een beetje beinvloeden waardoor het anders lijkt
elizabeth
Wed 01 Nov, 2006 19:08 Citeer dit bericht

ik ben van me 8e al ongsteld
en ben nu 10 jaar
en ik heb hele grote borsten
Marieke
Thu 02 Nov, 2006 21:52 Citeer dit bericht

@elizabeth
wooooow, dat lijkt me dus écht niet fijn...
Mon 04 Dec, 2006 23:48 Citeer dit bericht

je groeit tot je 18e qua lengte ,maar je lichaam zoals kont borste en je breedte groeien tot je 21e ,
ik was ook 15 toen had ik een a cup en het heeft er 3jaar over gedaan om een cupmaar groter te worden, ik ben er tevreden mee met mijn maat nu, want grote borste zijn niet mooi die gaan alleen maar hangen, en ik had precies hetzelfde op mijn school , de kinderen van 13hadde soms wel eens een dubbel d, die super lelijk waren waar elke jongen voor ging ,

maar het komt ceker nog wel ,

gr lau
lou
Thu 28 Dec, 2006 16:35 Citeer dit bericht

hey,toen ik 15was had ik ook bijna niks..nu ben ik er 17 en je ziet duidelijk het verschil
xxx
Sun 14 Jan, 2007 18:44 Citeer dit bericht

@

Wacht het nog maar even lekker af. Bij mij begonnen mijn borsten pas vanaf mijn 15e te groeien, ik dacht ook altijd dat het nooit wat zou worden. Maar toen gingen ze groeien! En hoe! heb nu dubbel D en verlang soms naar die leuke kleine borsten terug!
Sun 11 Mar, 2007 16:14 Citeer dit bericht

Heej.
Ik ben 13 en ik ben blijven zitten in groep 4 nu sit ik in groep acht bijna alle meisjes worden 12 en ik ben 13.
En de meeste meisjes hebben meer als mij ik voel me dan best wel k*t onder het douche met gym enz.
Sun 18 Mar, 2007 12:54 Citeer dit bericht

ik ben 15. heb hetzelfde probleem. in groep 8 had ik ook nog niks. Ben op mijn 14de ongesteld geworden. heb ook dezelfde cup. Echt klote. Een tip is: shirtjes met plooitjes rond je borsten laten ze iets groter lijken. Als je strakke shirst draagt is het voor mijn gevoel juist erger.

xx manu
Sun 18 Mar, 2007 12:57 Citeer dit bericht

k ben trouwens 1.70 meter en weeg 45.. dus ik ben ook een beetje dus. Heb er gewoon aanleg voor. Is ook wle klote want mensen denken soms dat ik anorexia heb ofso.... Ik snoep juist echt heel veel!!

xx manu
Sun 18 Mar, 2007 21:45 Citeer dit bericht

ach,, ik ben 1. 75 cm en ik heb ook haast nix!! En ben 18..
Zo erg zit ik er niet mee!! En ik krijg er egt geen minder aandacht van jongens ofzo hoor!! Krijg genoeg aandacht ;)
Mon 09 Apr, 2007 18:57 Citeer dit bericht

@seline heej, maarruh, wat voor oefeningen moet je dan doen??? ik ben 12 jaar,nog niet zo oud, maar ik zou graag al ietsje grotere willen hebben. Mijn vriendinnen hebben ook allemaal grotere en jongens kijken nooit naar me... zou leuk zijn als jongens ook eens naar mij keken... dus... hoe moet je die oefeningen dn doen????
xxx-jes
Poezzy
Tue 10 Apr, 2007 00:09 Citeer dit bericht

@
meis geen reden om je druk te maken
ik ben ook 15 en heb ook hooguit cup a 80
maar weet je? het maakt mij echt geen bal uit! mensen moeten je nemen zoals je bent, alsof grote borsten jou aardiger en liever zuoden maken? dacht het toch niet!
borsten maken niet de vrouw, karakter wel
het is rot voro je dat je ermee gepest bent. maar dat zijn gewoon oppervlakkige mensen! als mensen je zouden afwijzen vanwege de grootte van je borsten zijn ze het niet eens waard om je vrienden te zijn! borstgroei is erfelijk bepaald, en meid, kom op, je bent pas 15, in de bloei van je leven, je borsten groeien nog tot je 21e !Nog 6 jaar dus! Als de borsten in de famillie groot zijn worden die van jou dat ook.
Marieke
Thu 12 Apr, 2007 08:40 Citeer dit bericht

Meiden, kijk is naar Kate Hudson, Gwen Stefani en heeeel veel modellen! die hebben bijna niks! hun geheim?
benadruk je betere kanten! je mooie taille, je volle kont, je stralende haar, je gave huid, noem maar op!

ik heb zelf ook niet zo heel veel, maar ik stort me helemaal op de fashion waardoor ik er wel bijna altijd stylish uit zie(als je dat van jezelf mag zeggen).
benadruk je goeie kanten en wees gelukkig met jezelf, want sexy is niet hoe je eruit ziet, maar hoe je bent