vermoeide blik

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Forum / Make-up / vermoeide blik / 6 berichten
Auteur Bericht
Thu 03 Aug, 2006 16:22 Citeer dit bericht

vermoeide blik

hey,

Telkens ik wegga met vrienden krijg ik de opmerking dat ik er moe uitzie ( uiteindelijk ben ik dat helemaal niet ) , en inderdaad als ik dan zo naar mezelf in de spiegel kijk is het net of alles in mijn gezicht afhangt vooral mijn ogen. Wallen onder de ogen zit namelijk in de familie. Nu was mijn vraagje of er geen tips zijn zodat mijn ogen mooier uitkomen en mijn gezicht meer gaat stralen? Welke kleuren oogschaduw gebruik ik het beste?

Alvast bedankt
Au3
Fri 18 Aug, 2006 10:44 Citeer dit bericht

Re: vermoeide blik

Hoi Eva,

je kan onder je ogen een concealer gebruiken in een iets lichtere kleur dan je eigen huidskleur. Op je bewegend ooglid breng je een licht oogschaduw aan en in de arcadeboog een donkerder kleurtje die je naar buiten uitvaagt, die trek je door naar onder de onderste wimperrand. Zo maakt je je ogen groter. Breng een potloodlijntje aan zo dat het lijntje naar je buitenste ooghoeken steeds iets dikker wordt en ga dan iets omhoog. Breng dan wat meer mascara in de buitenste wimpers. Ik hoop dat je iets van snapt. Succes!
dutchgirl41
Tue 24 Oct, 2006 23:56 Citeer dit bericht

@eva

Laat eens uitzoeken wat voor seizoenstype je bent.
De kleuren die je het dichtst bij je gezicht draagt kunnen je er flets, moe of zelfs ziekelijk uit doen laten zien.
Zo kunnen verkeerde kleuren je wallen nog donkerder en opvallender maken en de juiste kleuren kunnen juist de intensiteit van de wallen afzwakken.
Zo ging ik er altijd van uit dat ik een warm type ben (lente of herfst) en die kleuren droeg ik dus altijd. Na een consult bleek ik dat ik een koel type was met een paar warme eigenschappen maar die dus te zwak waren om goed warme tinten te kunnen dragen. Met warme tinten zie ik er moe uit, mijn huid wordt geler en krijgt meer oneffenheden en het zet heel erg aan. Ik lijk er dikker en voller door dan ik ben. Nu kijk ik heel erg naar de kleuren die ik wel kan hebben. Als je weet welke kleuren je goed kunt dragen, heeft je make-up ook veel meer effect want het een complementeert het andere. Sterkte ermee!
Londeman MP
Tue 31 Jul, 2007 15:12 Citeer dit bericht

@dutchgirl41

Sinds kort heb ik een eigen website : www.wegmetwallen.nl

Hier staat alles op. incl een forum !!
bels
Mon 09 Nov, 2009 14:22 Citeer dit bericht

@eva
Hoi,
je kunt de LVL Lashes proberen, dit is
een behandelijng voor de wimpers die de
ogen groter en jonger maakt, ik heb laatst
in Amsterdam de Nouveau Lashes gedaan
en er was een dame die deze behandeling
had gedaan het resultaat was echt verbluffend!
baaby
Sun 06 Dec, 2009 18:05 Citeer dit bericht

@eva

Hoi Eva,

Ik heb ook hiermee te maken, probeer de wallen lichter te maken met een concealer. koop deze een tintje lichter dan je foundation. En doe hieroverheen je foundation. Let op, het moet geen dikke laag worden.

En gebruik je mascara alleen voor je bovenste wimpers naar de hoek toe, zo krijg je mooie kattenogen. En dat doe je ook met je eyeliner. Dan lijken je ogen minder vermoeiend.

Voor de rest een mooie blush, die zorgt ervoor dat je gezicht een mooie frisse kleur krijgen.

Succes,

Liefs,

Babsie