HalfKaal...Help:S
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Sharifa19
|
Thu 29 Jun, 2006 23:15 | Citeer dit bericht |
HalfKaal...Help:SDag Dames....Mijn haar is dun en valt snel uit. op mijn achterhoofd heb ik best weinig haar...en jeziet mijn hoofdhuid ook duidelijk! Is er iets dat ik kan doen zodat mn haar dikker word...of dat ik op de kale plekken weer haar krijg.Dank jullie wel |
||
|
sweet_girl
|
Tue 11 Jul, 2006 22:30 | Citeer dit bericht |
Re: HalfKaal...Help:S@Sharifa19Ik denk dat je olijfolie in je haar moet doen,want heb gehoord dat het helpt tegen haaruitval of anders heb je speciaale shampoo tegen haaruitval suc6s |
||
|
john
|
Wed 26 Jul, 2006 15:10 | Citeer dit bericht |
Re: HalfKaal...Help:S@Sharifa19Hallo Sharifa Er zijn inmiddels goede producten op de markt, helaas niet via het Kruidvat o.i.d., die de haargroei terugbrengen. Zelf was ik kaal en heb mijn haar weer terug .Ik kan het weten want ik heb verschillende klinieken bezocht en ben bijna 20 jaar bezig geweest. Resultaat heel veel geld kwijt en uiteindelijk kaal. Inmiddels heb ik een oplossing gevonden. Verschillende vrouwen kregen binnen een paar weken de glans terug. Het werd voller en de groei is ca. 2x zo snel. Alle kale plekken verdwijnen en het is weer als het was. Het punt is dat de pharmaceutische industrie dit probleem eenzijdig benaderd. Naar mijn mening is haaruitval een complexer situatie bestaande uit verschillende factoren. Dit is bij mij en de genoemde vrouwen wel gebleken. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Als je meer wilt weten dan kun je mij e-mailen op jgaarlandt@hetnet.nl of evt. bellen 06-42527098. Ik kan je dan e.e.a. toelichten. Wat ik ervaren heb werkt in ieder geval gegarandeerd. Gr John _________________
john |
||
|
Joyce2
|
Fri 19 Dec, 2008 10:46 | Citeer dit bericht |
Re: HalfKaal...Help:S@Sharifa19Hoi halfkaal, volgens mij is dat nergens meer voor nodig, want er zijn genoeg goedwerkende middelen die dat tegen gaan. Kijk maar eens op www.haaruitval-online.nl. Hier staan goede recensies. |
||
|
Willematjuh
|
Sat 07 Mar, 2009 12:13 | Citeer dit bericht |
Re: HalfKaal...Help:S@Sharifa19Hey, Ik kan wel begrijpen wat je bedoel, ik had ook erg haaruitval nu gebruik ik de shampo van Kérastase, bain prévention. Tegn de haaruitval werkt het perfect. Maar ik heb ook last van haarpijn. en dat gaat maar niet over! Dooeg! |
||
|
jessikaas
|
Sat 15 Aug, 2009 19:52 | Citeer dit bericht |
Re: HalfKaal...Help:S@Sharifa19hoi hoi mijn haar is met 80% ( in 2 jaar) verminderd ik heb nu van mijn huisarts een doorverwijzing gekregen voor de dermatoloog maar dat is pas 1 sept. dus ik hoop zo erg dat t wat opleverd sommige mensen ( ik ook ) worden wat depri vanwege hun geweicht maar ik heb dat heel erg door mn haar ... t is toch t eerste wat men ziet .. toch.. groetjes jessica |
||
|
Beauty Bar
|
Mon 22 Feb, 2010 20:47 | Citeer dit bericht |
Beauty Bar... Uw haar oplossing@jessikaasHallo, Ik schrijf deze reactie om mijn product bekend te maken "De Lace Wig" Deze pruik is "onzichtbaar" met andere woorden de mensen rondom u zullen het echter niet merken. Een goede oplossing voor mensen die chemo ondergaan of mensen die lijden aan haaruitval, je kan er alles mee doen(krullen, stijlen,zwemmen en zelf naar de sauna mee gaan) Het is een Amerikaanse pruik en wordt door veel sterren gebruik zowel mannen als vrouwen (Beyonce, John Travolta, Jessica Simpson...) Dus als u het beu bent om u blauw te betalen aan pruiken die m'n van op 20m al ziet, dan is Beauty Bar uw haaroplossing! Voor meer informatie of een afspraak: www.Beauty-bar.be (underconstruction) Donya Bar (Facebook) beauty-bar@hotmail.com Neem gerust contact en we zullen uw vragen met plezier beantwoorden |
||
|
cosita2292
|
Sun 09 May, 2010 18:20 | Citeer dit bericht |
Re: HalfKaal...Help:S@Sharifa19Ik denk je moet je haar niet elke dag wassen. dat is ten eerste. je moet ook niet je haar strak vast maken, en wat ik ook weet is het beste om 1 merk produkt te gebruiken voor je haar. gebruik shapoo middelen waarop staat beschadigd haar |
||
| Mon 10 May, 2010 11:38 | Citeer dit bericht | |
Re: HalfKaal...Help:SGebruik amandelolie |
||
| Nieuwe reactie | ||