Nailtrainer
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Brigitte
|
Fri 02 Jun, 2006 10:25 | Citeer dit bericht |
NailtrainerHoihoi!Ik ga volgende week zaterdag beginnen met de cursus allround nagelstyling. Aangezien ik niet de beschikking heb over modellen ben ik op zoek naar een nageltrainer. Wie weet waar ik er één zo kunnen kopen tegen een redelijke prijs? Groeten, Brigitte |
||
|
Sammie
|
Tue 04 Jul, 2006 09:07 | Citeer dit bericht |
Re: Nailtrainer@BrigitteIk zag net bij Mey Liang dat deze nailtrainers bij hun in het pakket zit, dussss misschien kun je ze ook daar kopen... http://www.meyliang.nl Groetjes Sammie |
||
|
Nanda
|
Sun 23 Jul, 2006 23:18 | Citeer dit bericht |
Re: NailtrainerBeste Brigitte,Ik zag op het forum dat je half juni begonnen bent met de nagelstylingcursus bij Mey Liang. Mag ik je vragen hoe je het ervaart, en waar je de cursus doet ? Zit de nailtrainer in het pakket ? Kzou het leuk vinden iets van je te horen. Mijn emailadres is n.meijer14@chello.nl Groeten, Nanda |
||
|
xsandrax1
|
Wed 28 Jul, 2010 16:11 | Citeer dit bericht |
Re: Nailtrainer@Brigittehoihoi... was even nieuwgierig of je al een goede nailtrainer hebt gevonden? zo niet... dan heb ik er nog een voor je te koop: Professionele Nail Trainer! dan hier de ideale oefenhand! in doos met alle materialen nog compleet (nog maar een enkele keer gebruikt) merk:Essential nails -Nail trainer hand -arm & bureau steun -doosje met nagelbedjes -2 oefenkaarten -25 ml Gel Prep -5 ml Acrylic Prime -10 ml Tip adhesive -5 nozzles - Gebruiksaanwijzing groetjes sandra |
||
| Nieuwe reactie | ||