Mislukt kapsel :(
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Miss_BiH
|
Sat 27 May, 2006 18:01 | |
Mislukt kapsel :(Haii,Nou, gisteren ben ik even naar de kapper geweest om even wat anders uit te proberen. Ik had lang, dun haar en wilde een korter kapsel uitproberen. Op internet had ik allemaal leuke kapsels gevonden en deze heb ik dan ook laten zien aan de kapster. Ze keek heel nauwkeurig naar het plaatje en heeft me dan ook volgens dit model geknipt. Maarrrr...toen ik het resultaat zag was het gewoon veeeeel te kort!! Heel anders dan op het plaatje in ieder geval! Dus nu wil ik echt heel graag mijn lange haar wil terug. Aangezien het lang duurt voordat het bij mij aangroeit..zal ik nog lang moeten wachten. Weet iemand of er bepaalde shampoos/middeltjes/mengseltjes bestaan om de haargroei te stimuleren??? :P:P:P Tja, ik weet het anders ook niet meer... XxX Miss_BiH _________________
Miss_BiHHH |
||
|
Naomi
|
Sun 28 May, 2006 14:43 | |
Re: Mislukt kapsel :(@Miss_BiHAiii!Minder..nou die middeltjes werken helaas niet echt..dus ik zou je geld er niet aan uitgeven!Als je er echt iets aan wilt doen kan je haar extensions of rijen laten weaven ofzo..iig succes! _________________
Save the drama for yo mama!! |
||
|
Marieke
|
Tue 30 May, 2006 20:21 | |
Re: Mislukt kapsel :(@Miss_BiHhey! er is wel ergens een topic waarbij deze problemen en haargroeimiddeltjes staan, die echt schijnen te werken! moet je ff rondkijken. sylicium heet het ofzoiets |
||
|
|
Wed 31 May, 2006 14:35 | |
Re: Mislukt kapsel :(Kappers knippen je haar ALTIJD tekort. Kijk eens op www.longhair.be daar staan goeie tips voor je haar. |
||
|
|
Wed 31 May, 2006 14:38 | |
Re: Mislukt kapsel :(Wat goed voor je haar is zijn de volgende supplementen. Vitamine B ( vooral vitamine B2 ) Silicea, Biotine, Paba, kelp etc. Je kunt ook gewoon een vitaminehaarcomplex kopen bij de drogist. Daar zit alles in wat je haar nodig heeft. |
||
|
play_sweet
|
Fri 14 Jul, 2006 15:21 | |
Re: Mislukt kapsel :(@mijn haar groeit sneller als ik er olijfolie in doe miss moet jij dat ook proberen. suc6es |
||
|
Shanice
|
Sat 28 May, 2011 15:15 | |
Re: Mislukt kapsel :(HooojIk ben vandaag naar mijn eigen kapper geweest, en ik vroeg om een lange schuine pony (je weet wel zoals asley tisdale enzo). En wat kreeg ik? Een hele korte schuine pony, het lijk net op een kokosnoten rand :O Het is echt zooo lelijk, dus nu kan ik volgende week woensdag me (lelijke) pony recht laten knippen en dan ziet het er nog steeds niet uit, maar wel beter. Iemand tips? Xx Een beschaamende tiener uit de Brugklas |
||
|
puzelstukje
|
Fri 21 Oct, 2011 19:20 | |
Re: Mislukt kapsel :(Wow ik heb precies het zelfde probleem met dat kokosnoot gedoe!Je moet je haar wassen met olijfolie dan groeit het harder xD |
||
| Nieuwe reactie | ||