Hellup!!kroeshaar?curly??

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
Naomi
Tue 09 May, 2006 19:22

Hellup!!kroeshaar?curly??

Ik heb van mezelf kroeshaar..maar ik laat mijn haar altijd heel mooi straighten bij zunara wonderstraight!!maarre een mens wil om de tijd iets nieuws;)
En ik wil nu wel weeres krullen!ik heb gehoord van curly maar wat is dat nu precies??krijg je dan van dat vette haar??:C enne kan je daar ook grote krullen mee mk??wie heeft ervaring met curly?Hellup want kan amper iets vinden op internet!grr..
kusjes
Tue 09 May, 2006 23:13

Re: Hellup!!kroeshaar?curly??

@Naomi

curling is voor mensen zoals jij met kroeshaar / afrohaar, dat wil zeggen je eige 'krul' groter maken! Dat is in princiepe hetzelfde dan straighten, het is niet goed voor je haar, maar dat is bij straighten ook niet!
Naomi
Wed 10 May, 2006 18:21

Ja ok dat weet ik..maar er is zoveel slecht;)maar ik zou graag van ervaringen met curly willen horen..want ik wil dan wel grote krullen..en dat kan je zeker niet zelf kiezen??Ik weet alleez van straighten maar ik snap van deze behandeling denk ik gewoon nix hihi..maar niemand kan t me dus uitleggen?? xxx
Wed 10 May, 2006 18:22

Oh ja..ik heb helemaal geen "eigen krul"meer btw..want wonderstraigten maakt je haar permanent stijl..
Wed 10 May, 2006 23:50

@Naomi

wonderstraighten maakt stijl ja, maar je uitgroei is weer kroes. Je kan zelf de krul kiezen die je wilt, ik ben nog bezig met mijn opleiding alround afro kapper, en ben hier nu dus over aan het leren. Een goede afro kapper kan dit zeker bij je doen! Op mij school heb ik ook modellen nodig voor curling, en heb er voor vriendinnen van me gebruikt, hun zijn hier heel erg tevreden over!! Maar jammer is na een maand heb je weer 1 cm uitgroei, dus weer 1 cm kroes, dat is een naadeel. Maar verder zijn ze er heel erg tevreden over. DUs adviseer maar eens een keer bij je (afro)kapper
Wed 10 May, 2006 23:51

@

btw: als je nog resten wonderstraight in je haar zit moet je dit zeker NIET doen, dan hou je echt GEEN haar meer over!
Naomi
Fri 12 May, 2006 20:28

ja die uitgroei is minder kan ik beter me haar laten straighten en dan gewoon rollers zoals ik altijd deed..dan is t ook mooier qua uitgroei enzo..maarre wonderstraight die japanse methode,ken je die wel??want dat is 10x beter voor je haar dan 100%chemisch straight spul..dus waarom zou er geen haar meer overblijven??ik verf me haar ook altijd blond terwijl ik wonderstraight...(hoog blonde verf dus het word goud blond/bruin)
maar bedankt voor je uitleg iig alleen denk ik dat ik dus beter zelf grote krullen kan mk..dan is t iig stijl/niet pluizig als t bv regent of ik douche

xxx
Sun 28 Jan, 2007 18:46

@Naomi

Hey je kan ook gewoon je natuurlijke krullen behouden. je hoeft echt niet te straighten of curly te zetten. Chemische behandelingen zijn niet goed. Ik gebruik al jaren producten van Curls. je kan ze kopen bij http://www.mariposa-import.com/webshop/
pinana
Sun 07 Jun, 2009 15:36

@Naomi

Heb je een paar foto's van je haar voor en na het wonderstraighten? Zo ja, als je facebook hebt, kan je mij altijd toevoegen. Laat iets weten!
Sat 03 Oct, 2009 21:22

@Naomi
Ik wil echt supergraag stijl haar!
Ik las iets van jouw van zunara wonderstraight ofzoiets ?
wat is dat en hoeveel kost het & waar kan je het laten doen?
alvast bedankt x!
Nieuwe reactie