Re: kalk/ schimmelnagel

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Forum / Voeten / Re: kalk/ schimmelnagel / 15 berichten
Auteur Bericht
prisje
Tue 02 May, 2006 11:47 Citeer dit bericht

kalk/ schimmelnagel

hoihoi,

ik heb een hele lelijke kalnagel op mijn grote teen, weet iemand wat ik hieraan moet doen?? de nagel is heel dik ik vind het er echt niet uit zien,,
groetjes prisciila
Thu 04 May, 2006 15:43 Citeer dit bericht

@prisje

Ik zou je adviseren naar een pedicure te gaan .. die kunnen beoordelen of het daadwerkelijk een kalknagel is en dit goed verhelpen!

Groetjes, de Beheerder
candy
Sun 03 Sep, 2006 23:30 Citeer dit bericht

@prisje

heb ik ook ff gehad, toen ik last had van ingroeiende teennagels maar moet je ff elke dag sterilon opdoen ff laten intrekken en het is binnen 2 weken weg!!!
Sammie
Fri 10 Nov, 2006 11:52 Citeer dit bericht

Hoi,

Ik heb het in het verleden ook gehad, ik ben naar de dokter geweest en heb er medicijnen voor gekregen (een kuur). Bij mij is het nu he-le-maal verdwenen, ik heb alleen geen idee meer wat de naam van dat kuurtje was...
Veel succes ermee. Sammie
mercurius
Sat 18 Nov, 2006 15:18 Citeer dit bericht

@Sammie
Ik zou nog niet zomaar aan tabletten beginnen het nadeel hiervan is namelijk dat ook een geddelte van de goede bacterien gedood worden probeer eens een antischimmel middel of gewoon teetrie werk net zogoed alleen moet je hier trouw aan zijn om het te behandelen

groetjes en suc6 ermee mercurius
Yvonne
Sat 13 Jan, 2007 21:13 Citeer dit bericht

Ik zou zeker geen medicijnen nemen, deze zijn hartnekkig en tasten de lever aan.
Een gewone kalknagel is vrij dik, maar als het wat gele en bruinig uit ziet en als je er wat van afvijlt gaat het ruiken en dan kan je spreken van een schimmelnagel, maar het beste is om even langs een pedicure te gaan die ernaar kan kijken, zij kan hem eventueel dunner maken en jou verder adviseren, waar je eventueel mee zou kunnen beginnen is met smorgens de nagel insmeren met mesitran en savonds met MycoCure. en tevens een schoenenspray. Mesistran wordt tevens vergoed door de ziektekosten verzekeraar. Succes ermee. Yvonne
Tue 08 May, 2007 14:59 Citeer dit bericht

hejj,, mijn nagels zijn helemaal wit en het wordt steeds erger. ik ben al naar mijn huisarts geweest en die heeft een middeltje meegegeven alleen helpt het niks. ik schaaam me ervoor want ik durf geen slippers meer aan en ik durf ook niet meer op blote voeten te lopen. kan iemand me helpen??
kissyfur
Thu 10 May, 2007 19:24 Citeer dit bericht

aan kalknagels is nie veel te doen, ga naar de huisarts, hij geeft een lotion mee en als die niet werkt gaat hij over op een tablet kuur
Esmée
Wed 04 Jul, 2007 17:29 Citeer dit bericht

Hoi hoi,

Hier dan een pedicure die je een goede tip kan geven (hoop ik).

Als je naar de huisarts gaat voor medicijnen zijn dit erg zware, ze kunnen zelfs je lever aantasten en dat voor een schimmelnagel.

Tip: ga inderdaad naar een goede pedicure, als je nagel dik is, maakt ze de nagel weer dun, dat voelt gelijk een stuk lekkerder in je schoenen. Je kan er Tea Tree op doen, te vinden in reform zaken. Dit duurt best lang kan ik je vertellen.

Zelf adviseer ik voetschimmelstopper, dit goedje is echt super en binnen een maand is het bijna weg, nog een maand langer is het geheel weg. Voetschimmelstopper is te koop in Rotterdam, firma Podiamed.

Heel veel succes ermee.
Wed 28 Nov, 2007 14:13 Citeer dit bericht

@Esmée

ga ermee naar de dokter als het echt een schimmelnagel is is alleen een geneesmiddel op recept de manier om het weg te krijgen.

(Ik zou zeker geen medicijnen nemen, deze zijn hartnekkig en tasten de lever aan.)

een leuke tekst van yvonne maar dat mag je ook met een strooiwagen zout nemen zeg.

het geneesmiddel dat je vaak krijgt is MYK lotion, een vloeistof die je op de nagel druppelt. de hoeveelheid die door je nagel, in je bloed komt en door je lichaam wordt opgenomen is natuurlijk nihil!

verder zijn er ook tabletten verkrijgbaar die je gewoon in moet nemen en dan komen ze in het bloed alleen dat je lever erdoor aan gort gaat is wel zwaar overtrokken. het meest schadelijk voor je lever is een paracetalolletje. (die moet yvonne dan ook maar niet nemen)

grappige groetjes
angelavdmeer
Tue 18 Dec, 2007 20:24 Citeer dit bericht

@prisje
Ik heb een goede pedicure gevonden in Midwoud: http://www.pedicuremidwoud.nl Woon je daar in de buurt?
Sun 20 Apr, 2008 13:48 Citeer dit bericht

@prisje try out the new Pent at www.nailner.nl It works and no side effects!
blablabla2008
Mon 02 May, 2011 22:10 Citeer dit bericht

Nailer heeft bij mij perfect gewerkt!
Snel, effectief en zonder bijwerkingen!
Iedere dag 2x aanbrengen!

Peanuts!

Kosten 19,95 euro (echt de moeite waard)

Succes!
suze
Thu 07 Jul, 2011 15:05 Citeer dit bericht

Ik heb een opleiding gek
daan voor schimmeldiagnostiek

kijk maar eens op de site ik kan iedereen helpen om er van af te komen

groeten

Suze

www.feetandwellness.com
HILT
Mon 09 Jan, 2012 22:39 Citeer dit bericht

Schimmelnagels kan je eenvoudig genezen door dagelijks 's ochtends en 's avonds azijn op de besmette nagels te sprayen en daarna enkele minuutjes laten indrogen (je kan hiertoe een lege sprayfles (bv van parfum) vullen met zuiver azijn.
Ik doe dit al enkele maanden en het beschadigde stuk groeit netjes uit, precies zoals toen ik hiervoor medicijnen nam tijdens vorige jaren. Alleen is dit een stuk gezonder voor de maag én spotgoedkoop.
Het vraagt niet meer dan een klein beetje discipline.
Laatst bewerkt op Mon 09 Jan, 2012 22:41
Nieuwe reactie
Forum / Voeten / Re: kalk/ schimmelnagel / 15 berichten