zweetluchtjes in kleding
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
kato
|
Wed 12 Apr, 2006 13:31 | Citeer dit bericht |
zweetluchtjes in kledingHallo,door wat te veel spanning heb ik de laatste tijd last van meer okselzweet met bovendien een "geurtje". Het vervelende is dat die geur er met wassen niet helemaal uit gaat. Heeft iemand een goede tip voor mij, ik hoorde laatst iets over Dettol. Heeft iemand daar ervaring mee en zo ja, hoe gebruik ik het als het werkt tegen zweetlucht. Kato |
||
|
alison
|
Wed 12 Apr, 2006 20:31 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kledingik heb dat probleem ook. bovendien verkleuren lichte shirtjes bij mij onder de armen. ik draag een shirtje nooit langer dan 1 dag, en doe ze dan in de was. probeer ze zo snel mogelijk te wassen. toch zie je na het wassen vaak nog een beetje gelige vlek onder me armen. hoe krijg ik de vlekken eruit? vind dit er heel vies uitzien. ik heb al vanalles geprobeerd, vanish, ossengalstick, enz.welk vlekkenmiddel of welk wasmiddel zal sterk genoeg zijn om dit te verwijderen? |
||
|
|
Sat 15 Apr, 2006 11:48 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kledinghet is een faseveel water drinken en niet met zeep wassen gebruik rexona ik had er ook een tijd geleden last van |
||
|
kato
|
Tue 18 Apr, 2006 19:50 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kleding@ klopt helemaal dat het een fase is, maar het wordt wel duur als je kleding na een keer of 3 echt niet meer kan dragen omdta de lucht er niet uit te wassen is.Echter heb ik de uitvinding: de okselplekken van de trui/tshirt 1-2 uurtjes weken in een oplossing van dettol en water, daarna 2 keer gewon wassen en de bacterie is weg uit de stof en je kan weer gewoon zweten zonder die hele oude belegen zweetlucht te ruiken. groetjes |
||
|
alison
|
Sat 22 Apr, 2006 10:20 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kleding@katowat is dettol en waar kan ik het kopen? en blijven de kleuren van me shirtjes dan nog wel goed? bedankt groetjes alison |
||
|
schoonheidssalon Toscane
|
Sun 23 Apr, 2006 15:21 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kleding@alisondettol is te koop bij de D.a kruitvat, etos enz groetjes marian _________________
M.A. Arns |
||
|
schoonheidssalon Toscane
|
Sun 23 Apr, 2006 15:25 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kleding@schoonheidssalon Toscanewat dettol is een antisepticum het desinfecteerd en is kiemdodend. heeft een aanhoudende bacteriendodende werking je kunt het met water of alcohol vermengen overgevoeligheden voor dettol komt vrijwel niet voor groetjes marian _________________
M.A. Arns |
||
|
kato
|
Sun 23 Apr, 2006 21:07 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kleding@schoonheidssalon Toscaneen je stof/KLEIDNG VERKLEURD NIET. ik ben er echt heel blij mee...het werkt echt super, ik had een tshirt die bij het strijken al naar zweet stonk, kon ik niet emer dragen dus, nou vandaag met 16 graden gewoon gedragen en hij stinkt nu nog niet!!!! |
||
|
alice
|
Sun 30 Apr, 2006 16:04 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kledingmmm .. ik was erg enthousiast door deze topic .. meteen geprobeerd.Het helpt ... een beetje! |
||
|
kato
|
Wed 03 May, 2006 23:07 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kleding@alice hoi alice,jeetje een beetje, misschien dat je het nog een beetje anders moet doen, bij mij helpt het nl heeel goed ik ben er zo blij mee, ik heb mijn halve garderobe er ineens weer bij(allemaal kleding wat ik niet echt meer kon dragen omdta het zo snel ging stinken). Ik doe het met een dettoloplossong van 1/3 dettol en 2/3 water en dan de oksels inweken, dit een uurtje of 3 laten intrekken ne dan met de wasmachine op gewone programma draaien...... hopelijk heb je hier iets aan... groetjes |
||
|
Saskia
|
Sat 13 May, 2006 14:41 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kledingEn hoe zit het dan met dettol en tere stoffen?Ik draag veel katoen, linnen, zijde en viscose met opdrukken enzo, het meeste was ik op de hand omdat ik bang ben dat degene die de was doet (ikzelf meestal) mijn kleren om zeep helpt... Tast dettol van die mooie stoffen aan? |
||
|
kato
|
Tue 16 May, 2006 13:29 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kleding@SaskiaHoi Saskia, ik denk dat dettol geen schade aanbrengt, ik had ook tere dingen maar alles is goed gegaan, als je de verpakking ook leest is het allemaal heel onschuldig. Het gaat eigenlijk alleen maar om de bacterie die gedood moet worden, die blijft namelijk zitten ondanks normaal wassen, dettol heeft een bacteriedodende werking. Succes ermee, Kato |
||
|
tamarawitting
|
Tue 16 May, 2006 18:59 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kleding@aliceHoi weet iemand hoe je aan okselpads kan komen? Ik kan nix vinden namelijk. Groetjes, Tamara |
||
|
Nicolasina
|
Thu 29 Jul, 2010 20:03 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kledingHallo Alison,Je kunt de zweetlucht wegkrijgen door te wassen met een biotex voorwas en dan de hoofdwas draaien. De gele vlekken in je t-shirt krijg je door de aluminiumzouten die in de deo's zitten. Deze gaan transpireren tegen, wat eigenlijk slecht is maar de aluminiumzouten zorgen voor de verkleuring in je t-shirts. Je kunt dit voorkomen door een deo te kiezen zonder aluminiumzouten. Ik gebruik een deodorant op basis van aloevera van Forever. Als je meer info wilt dan hoor ik het wel. Groetjes, Nicole _________________
Nicolasina |
||
|
Gstar
|
Wed 04 Aug, 2010 00:05 | Citeer dit bericht |
Re: zweetluchtjes in kleding@alicehttp://kleding-schoenen-dames.marktplaats.nl/merkkleding-tops/364359865-gstar-top.html?return=eJw1jkEOgjAQRe9CAksoLYakhBg5gEv3DaA0FDphhoga7%2B5Ucffe9M%2BfGp3rl9WiQi2l1BH2ZmmHaiACnWWjh35OJ7OMBM4YwnR22S%2BSwgDHzdV50mFNPlanPFYNrAyCobMMSojAAPvQEcPTsjZ47fC%2FQ%2FvzFHLzOvWLbUN6Y5WSS0LKPdgKpYpv5XhnuyGZJZYHKciHTo%2FhqEzsjX8FsNYiAY%2FU%2Bq6vS1Hml3NUvT%2Fg3kfd&fta=eNotjsFugzAQRP%2FFUjnbhopmVvxCjrkiE1Nq1cQWaxLaKP%2FeBfW2u7Mz8xxaPBkfUOsS%2B7uLrIhhrBy22JnKc1cSDOUVmnxArbWmnGWJBb8hE3963vUipznjts7jEq4UN1grz4biD5q6bsT2%2FcDExS1vVpeUKXGArcIkLTmvna5y4nJNfuxa3ZrLeQdpoLKbRkVBOhg1VPAHofCZ96Ed9HA6gEWRTOe5j%2BNtKl%2B7Q4twgprd1u8h4vNHioVyD0Xn%2F%2FGuyEHj%2BXr9AetuUoY%3D&fta_ind=1&fs=1#photo&thumb_click=1 Kijk bij alle advertenties mooie gstar en merk kleding nieuw |
||
| Nieuwe reactie | ||