liposculpture

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
sandra1974
Tue 11 Apr, 2006 19:42 Citeer dit bericht

liposculpture

Hallo,Ik ben een vrouw van 32 jaar en ben moeder van 2 jonge kinderen,Ik heb 26 okt 2005 en 4 nov 2005 en nu 7 april 2006 3 liposculpture`s ondergaan en er is totaal 7,5 liter vet weggezogen,Ik ben geholpen in kliniek CE in Rdam en ben ze zeer dankbaar,wie vragen heeft over de liposuctie of over de kliniek,email me,sandra.none@yahoo.com
Tue 17 Jun, 2008 12:24 Citeer dit bericht

Re: liposculpture

@sandra1974
hallo sandra, jaren geleden , heb ik een buikwand correctie gehad , = mislukt , omdat ze alleen huid hebben weggenomen , dat afslanken moest ik zelf maar doen , zelf denk ik ook dat ik wel 5 kg vet op mn buik en maagstreek heb , dat zou dus ook in 2 a 3 moeten worden weggezogen , want te veel in een keer is niet aan te raden
werd je bloeddruk ook van te voren op gemeten , ??
ik zag dat je al een tijd je geleden bent geholpen , , maar misschien heb je toch wat informatie voor me ?? groetjes van maggy
Mon 01 Sep, 2008 11:29 Citeer dit bericht

Re: liposculpture

@maggy

Hi Maggy, Ik heb ook een liposculpture laten doen, in totaal 5 liter vet weg gehaald van buik,flanken,taille en rug. Ik moest 3 voor onderzoeken doen: bloed,urine en hart filmpje.

Helaas niet in Nderland,maar als je vragen hebt kan je die altijd aan me stellen. MvG,
Calibelleza
Nieuwe reactie