Littekens door acne, vervagen?!
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Missy
|
Tue 07 Mar, 2006 02:37 | Citeer dit bericht |
Littekens door acne, vervagen?!hoi hoi,Hebben jullie misschien een paar tips om littekens te laten vervagen?! Ik heb er een aantal in mijn gezicht zitten door acne, ik vind t erg vervelend en k stoor me eraan! Ik heb niet veel om uit te geven bijvoorbeeld aan dure behandelingen of zogenaamde wonder cremes....dus misschien dat jullie een paar tips voor me hebben uit grootmoederstijd...?!!! Alvast erg bedankt! _________________
KuSs.jj Missy |
||
|
|
Fri 21 Apr, 2006 15:47 | Citeer dit bericht |
Re: Littekens door acne, vervagen?!@Missyhej, ja ik heb un tip gebruik biodermal littekencreme ik heb un best wel groot litteken van un hechting na een ongeluk midden op mn wang. Ik kreeg de tip van een vriendin met ook een hechtingslitteken om biodermal littekencreme te gebruiken Ik gebruik het nu al een poosje en het helpt echt! In de gebruiksaanwijzing staat dat het ook helpt tegen littekens van acne. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik denk dat het wel zal helpen DOe het volgens de gebruiksaanwijzing, ggoed inmasseren!! ik hoop dat het helpt veel suc6 mirjam _________________
I am who I am |
||
|
|
Fri 21 Apr, 2006 15:49 | Citeer dit bericht |
Re: Littekens door acne, vervagen?!@Mirjamsorry, ik had je berichtje maar half gelezen, nix over wondercremes. Maar ik zou het tog proberen, ik weet niet precies hoe duur het is , maar wel dat j het gwn bij de kruidvat kan kopen kijk maar of je er tog wat aan heb, of je et wil uitprobere en sorry, uit grootmoeders tijd ken ik er geen _________________
I am who I am |
||
|
cosita2292
|
Sun 09 May, 2010 18:27 | Citeer dit bericht |
Re: Littekens door acne, vervagen?!Hoi @Missyweet jij wat goed helpt? cacaovet! puur is beter maar anders normaal cacao vet en goed insmeren ik had last van littekens en nu zijn ze helemaal WEG! |
||
| Mon 10 May, 2010 11:45 | Citeer dit bericht | |
Re: Littekens door acne, vervagen?!@cosita2292Bio-oil kost ongeveer 10 euro je kunt hem bestellen via deze link. http://www.drogisterij.net/aanbiedingen/K?TRANSID=445201089&m4n_aid=17396 www.boxplosive.nl heeft hele leuke aanbiedingen. |
||
| Nieuwe reactie | ||