Weg Met Die Krullen ??

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
Doriien
Sat 21 Jan, 2006 15:15 Citeer dit bericht

Weg Met Die Krullen ??

Hoi iedereen
Ik heb verschrikkelijk haar !
Het is niet egt krullent maar ook niet stijl!
M'n haar is zeer droog en ik kan het dus nooit los dragen, ik heb het bij de kapper al laten opt krullen maar dat helpt niet !
De kapper weet ook geen middeltje meer voor m'n haar glad te krijgen.
En telkens als ik het kam stuift het verschrikkelijk!
Ik heb al verschillende dingens geprobeert maar niets helpt
Ik zou m'n haar graag volledig anders hebben maar met die krullen lukt dat niet!
Aub Help Mij ! ! !

Xxx.
Dorien !
Marieke
Sun 22 Jan, 2006 10:19 Citeer dit bericht

Re: Weg Met Die Krullen ??

@Doriien
misschien eens van Andrelon glad en stijl gebruiken. ik heb het zelf nooit geprobeerd omdat ik geen krullen heb, maar misschien werkt het. en je hebt van schwarzkopf een cremespoeling, anti-klit, die werkt echt heel goed. 't is anti-klit, anti-statisch makend en 't geeft je haar een flinke boost! 't is echt geweldig!
't is ook niet zo duur dus probeer het maar!

Greetiez
Mon 23 Jan, 2006 14:57 Citeer dit bericht

Als je droog tot zeer droog haar hebt, zou ik in ieder geval adviseren wanneer je je haar wast om na de shampoo een conditioner te gebruiken. Je haar wordt er lekker zacht van en is goed doorkambaar. Daarnaast zou ik 1x in de week ook nog een haarmasker nemen, dit is nog intensiever voor je haar en daar krijgt het écht een positieve boost van!

Succes, groetjes de Beheerder
Doriien
Mon 06 Feb, 2006 16:58 Citeer dit bericht

@de Beheerder

Ik gebruik reeds een creme-spoeling maar dat helpt niets m'n haar gaat daar helemaal van stuiven!!
Echt geen lachertje !!

Xx.
Dorien !
Tue 21 Feb, 2006 19:14 Citeer dit bericht

@Doriien

glad en stijl werkt bij mij niet, ik heb krul/golvend niet echt stijl haar en als ik dat gebruik
word het allleen wat zachter maar niet stijl iig bij mij niet.
groetjes

je kunt je haar stylen met styltang
Mon 06 Mar, 2006 12:53 Citeer dit bericht

Hoi Dorien,
Koop de Chi turbo iron tang en je bent van je probleem af. Ik heb denk ik nog moeilijker behandelbaar haar dan jij,maar sinds de tang ben ik heel blij met mijn haar. Het is prijzig,maar je krijgt echt waar voor je geld!
Moccah
Tue 07 Mar, 2006 10:07 Citeer dit bericht

@Doriien

ik heb zelf krullend/slag haar, glad en stijl werkt zacht gezegd voor geen ene meter, mijn haar werd er heerlijk pluizig van (precies wat je nodig hebt met mijn soort haar...) en de krul verdween ook niet

wat je kan proberen zijn wat duurdere producten, zoals john frieda, bedhead, wella kappersproducten, lee stafford etc.
vaak hebben zij in hun assortiment glans producten, straighthair producten en hele goede haarmaskers.

wat je ook kan proberen is naar een black hair kapper gaan, misschien dat zij wel raad weten met je haar,

succes :)
Doriien
Wed 05 Apr, 2006 16:49 Citeer dit bericht

Ik heb het egt allemaal al geprobeert en NIKS helpt !! =( Heeelllppp IEMAND!! Plz!! =( M'n haar is egt verschrikkelijk, Als ik er geen gel of wax in doe is het héél erg! Weet iemand nog een middeltje?

Xx.
Dorien!
Leonie
Sat 08 Apr, 2006 16:51 Citeer dit bericht

@Doriien
ik gebruik altijd baby-olie..Bij mij helpt dat hoor tegen pluizen!
salwa25
Tue 02 May, 2006 11:20 Citeer dit bericht

@Doriien

Heb je de nieuwe Andrelon al geprobeerd Voor droog en beschadigd haar met Bamboe.
En voor dat je gaat douche 15 a 20 minuten olijfolie in je haar laten intrekken en dat er uit wassen met die shampoo.
Koop de olijfolie van de apotheek die ruikt minder sterk.
Thu 04 May, 2006 12:33 Citeer dit bericht

Het eerste wat je niet meer moet gebruiken is shampoo. Shampoo bevat een heleboel detergerende middelen en die wassen al het talg ( vet ) uit je haar. Shampoo maakt alleen je haar schoon punt. Ook de meestbelovende shampoos. Kijk maar eens naar de ingrediëntenlijst achter op de fles. Er zit altijd dezelfde rommel in. Alleen conditioner is genoeg. Conditioner maakt je haar ook schoon en dat weten veel mensen niet. Je moet het wel goed uitspoelen en er niet te veel van gebruiken.Deze methode noemen ze Co' en ( conditioneren ) Vervolgens moet je je haar niet teveel wassen en zeker niet als je droog haar hebt. Ik heb zelf van nature droog haar maar was ze maar een keer op de twee weken. Vies? nee hoor ik heb mooi en glanzend haar! Ik was ze alleen wat vaker als ik in een rokerige ruimte heb gestaan. Ik gebruik een douchemuts als ik mijn haren niet was en in de douche ga. Verder niet je haren droog schuren maar droog deppen, niet door je natte haar raggen met stalen kammen/borstels en vooral niet als het nat is want dan is het extra kwetsbaar. Geen föhn of droogkap gebruiken. Je haren niet bleken, verven of permanenten. Af en toe een oliemaskertje amandelolie, tarwekiemolie is ook goed voor droog haar. Kapotte gespleten punten knippen. Verder gezond eten en geduld hebben natuurlijk. Je zult zien dat de kwaliteit van je haar er dan op vooruit gaat.
Sun 28 Jan, 2007 18:49 Citeer dit bericht

@

Ik ben het helemaal eens met de bovenstaande poster. verder kan je producten gebruiken die speciaal voor jouw krultype zijn gemaakt. Kijk op http://www.mariposa-import.com/webshop/
Het zijn haar producten voor kroes, krullend en golvend haar zonder schadelijke ingredienten.
me_chelle
Tue 03 Apr, 2007 20:32 Citeer dit bericht

@Doriien

KAM HET ALLEEN ALS HET NAT IS !!!!!!
en.. als je uit douche kom
moet je handdoek op je hoofd doen
en dan als het beetje droog is met mousse beetje kneden
en dan kan je het fohnen met diffuser ofzow dan doe ik ook
en dan anti-pluis dingen erin..
werkt egt
Tue 03 Apr, 2007 20:37 Citeer dit bericht

@ als je het lang niet wast gaat het tog stinken?
Wed 04 Apr, 2007 16:29 Citeer dit bericht

Als je met zo'n hoofddoekje op slaapt snachts,en die haal je er de volgende dag af heb je meteen veel minder pluis!
Wed 04 Apr, 2007 18:29 Citeer dit bericht

Ik had dat probleem ook.. alles hetzelfde... ben gister lang de kapper gegaan en die heefthet in laagjes voor me geknipt.. door de laagjes is mijn haar veel meer gaan krullen! het valt echt heel leuk.... hoe korter mijn haar is hoe meer het namelijk gaat krullen.. weet niet of dat bij iedereen met slag haar is... dus ik moet iedere ochtend mijn haar een beetje nat maken en dan gewoon laten drogen ( niet fohnen daar word het nog droger en pluiziger van) en dna zit mijn haar perfect:) hoop dat j der wat aan hebt..

xx
Wed 11 Apr, 2007 16:52 Citeer dit bericht

je kunt je haar met verzorgende elke dag shampoo wassen en daarna GEEN cremespoeling of condisener(ofzo0)gebruiken. je kan ook nog andrelon glad en steil probeeren of je haar steilen,probeer een haarmasker!
Wed 11 Apr, 2007 20:19 Citeer dit bericht

@Doriien

Hallo ik heb zelf droog golvend pluizend haar. Ik gebruik al een tijdje de versterkende shampoo en de cremespoeling Hydra-liss van garnier fructis. Dit is de eerste shampoo waar ik tevreden over ben. na het wassen is mn haar veel minder droog en pluizig.
Verder gebuik ik heel vaak mn stijltang merk princess (gekocht bij kijkshop), mijn haar wordt hier super stijl van en voelt glad en dunner aan.
Groetjes Debbie
Burito
Thu 12 Apr, 2007 16:25 Citeer dit bericht

@Doriien

hoihoi Dorien ! ik heb zelf ook best wel last van droog haar, en daarom zou ik ze niet te vaak wassen, pas als ze echt vettig zijn, water droogt namelijk nog erger uit. verder zou ik idd een shampoo voor droog haar gebruiken, Andrélon heeft heel veel goede shampoo's, en dan zou ik ook de conditioner van Andrélon erbij gebruiken, bij mij werkt dat heel goed. verder stijl ik mijn haren ook, en dat haalt de krullen en 't pluis er ook uit. Succes !!
SecretGirlx
Tue 01 May, 2007 18:42 Citeer dit bericht

heejj

ik heb ook heel erg droog en pluizend haar dus ik weet precies wat je bedoelt:)

mijn haar is vanachter in laagjes geknipt en mn langste haren komen een beetje boven mn schouders. de kapster zei me dat dat de beste lengte is voor mn soort haar..

ook enkel je haar kammen na het wassen terwijl het nog nat is. daarna stevige mousse indoen en NIET MEER KAMMEN! ook 'S MORGENS NIET! enkel je froefroe als je 1 hebt. ik probeer het nu al enkele dagen en het werkt echt! ook gebruik ik hydra-liss shampoo van garnier fructis. en 1 keer per week het masker ervan.

veel succes ermee!:D

XXX