tigi hair care/bed head?? ervaring?

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
Thu 12 Jan, 2006 18:10 Citeer dit bericht

tigi hair care/bed head?? ervaring?

Hallo
Ik vroeg me af of die producten van dit merk echt werkte, want het is zo duur 20 euro of meer kost dit www.tigihaircare.com ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, voordat ik zoon duure aankoop voor niks doe.
groetjes
Fri 13 Jan, 2006 12:02 Citeer dit bericht

Re: tigi hair care/bed head?? ervaring?

@bren

Welke producten van TiGi bedoel je precies? Er is een heel uitgebreide lijn en ze hebben er ook make-up van ...

Groetjes, de Beheerder
Fri 13 Jan, 2006 14:51 Citeer dit bericht

@de Beheerder

Chocolate head beweert je haar weer zacht glanzend te maken en beschadigde haarpunten te herstellen
Egoboost beloofd gesplete haarpunten te herstellen
Afterparty beloofd er zacht en glanzend uit te laten zien
En zijn die shampoos nou beter dan in de drogist, want je betaald er wel 20 euro of meer voor, volgens mij is het onzin
Als je ervaring hebt met deze producten, laat het even weten, ik ben erg benieuwd.
groetjes
Mon 16 Jan, 2006 10:38 Citeer dit bericht

@bren

De producten zijn heerlijk, ze ruiken lekker, doen goed hun werk én ze hebben een prachtige uitstraling!

Gespleten haarpunten herstellen echter, dat doet geen enkel haarproduct, wel voorkomen! Er zijn genoeg kwalitatief gelijkwaardige producten die veel minder geld kosten,dus dat zou ik je wel adviseren ...

Probeer anders wat proefverpakkingen aan te vragen bij de kapsalon?!

Groetjes, de Beheerder
Moccah
Tue 07 Mar, 2006 10:14 Citeer dit bericht

@bren

ik had laatst gelezen in een buitenlandse glossy waar een heel stuk over haarverzorging in stond dat haarpunten idd niet te herstellen zijn, die producten die dat beweren te doen plakken de gespleten haarpunten weer tijdelijk aan elkaar vast waardoor het lijkt dat je gespleten punten verdwenen zijn.

ik heb trouwens ook betere ervaringen met "duurdere" prodocten dan met echte drogist merken, kappers gebruiken vaak ook de duurdere merken.

het is maar net hoeveel je voor een mooie bos haar over hebt ;)
DAANSALONSHOP
Tue 07 Jul, 2009 01:25 Citeer dit bericht

@bren

Ha, Tigi producten zijn het echt wel waard... Wij werken er al jaren mee.. echt supper toffe producten en dat is niet omdat wij het verkopen.. maar wil je wat meer info.. kijk dan eens op www.daansaloshop.nl.. daar kun je alles vinden.. ook de cosmetics!!!! succes!!
Tue 13 Oct, 2009 10:05 Citeer dit bericht

Beste John,

Het forum van Beautyweb is niet bedoeld voor eigen commerciële doeleinden. Dat je onze lezeressen her en der van advies wil voorzien, prima, maar het promoten van eigen producten danwel jouw website wordt niet toegestaan.

Om die reden heb ik de door jouw geplaatste berichten verwijderd.

Met vriendelijke groet,
Maddy Weide
Laatst bewerkt op Tue 13 Oct, 2009 10:06
Sun 18 Oct, 2009 01:03 Citeer dit bericht

@de Beheerder

jammer dat jullie verschil maken dan !!!
dan moet er nooit over een webshop gesproken worden.
het verschil is dat ik mijn eigen naam en foto gebruik ipv andere te laten bloggen.... !

eerlijkheid duurt het langst....

Groetjes,
John Beerens van www.johnbeerens.com

wens jullie veel succes verder.

voor reactie: ik ben bereikbaar op 013-4670360.
Nieuwe reactie