rode rand

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Forum / Nagelstyling / rode rand / 3 berichten
Auteur Bericht
seductive nails
Tue 31 Jan, 2012 20:39

rode rand

hallo,

ik heb een klantje de nagels bijgewerkt nu had zij toen ze kwam de uitgroei redelijk rood dus ik heb de nagels afgefreesd en uitgroei weg gevijld , ik heb haar nieuwe nagels gezet maar bij het afwerken zag ik dat je die rode rand door de acryl ziet hoe kan dit ? heb ik te hard gevijld op de eigen nagel?en gaa dit nog weg of moet het uitgroeien?

weet iemand hier iets over?
grts
esther-dj
Thu 23 Feb, 2012 16:06

Re: rode rand

weet jij inmiddels het antwoord hier al op.
ik ga namelijk naar een nagel sallon en ik heb ineens ook last van die rode randjes.je blijft het gewoon zien,ik loop nu al met 2 randjes uitgroei.
You Got NailDesign
Tue 22 May, 2012 08:00

Re: rode rand

De rode rand komt door het overmatig vijlen op de natuurlijke nagel, dit is echt een beschadiging en is niet nodig. Voor de styliste zou ik een opfriscursus of freescursus aanraden waar je echt goed leert je vijl en/of frees te gebruiken zonder het nagelbed te beschadigen.
Voor de klant zou ik aanraden om een andere styliste te zoeken want op deze manier zijn kunstnagels wel schadelijk voor je eigen nagels.

Groetjes Mirjam
www.yougotnail.nl
Nieuwe reactie
Forum / Nagelstyling / rode rand / 3 berichten