gepermanent haar weer stijl krijgen
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Kate
|
Sat 03 Dec, 2011 19:31 | |
gepermanent haar weer stijl krijgenHallo iedereen,Ik heb in februari mijn haar laten permanenten. Ik heb een redelijk middelgrove krul laten zetten, niet heel fijn, maar ook niet heel grof. Ik had toen heel lang haar. Maar door de zwaarte van mijn haar waren de krullen na zon twee weken weer helemaal uitgezakt aan de onderkant. Ik heb ze toen (ook door de droogte van mijn haar) laten knippen tot mijn schouders. Sindsdien heb ik er weer een goede krul inzitten. Ik heb de krul nu dus al meer dan een half jaar en je ziet dat het boven de oren gewoon weer stijl is en daaronder nog krult. Ik wil ze zo nu en dan stijlen maar mijn haar ziet er dan heel onnatuurlijk stijl uit. Het is dan erg pluizig en ik krijg het gewoon niet echt stijl zoals ik dat voor mijn permanent had. Mijn natuurlijke haar heeft een slag, en die was goed stijl te krijgen. Ik heb ook al allerlei spullen erin gedaan om te straighten, zoals serums etc. Maar dat helpt helemaal niet. Hoe kan het, dat mensen met krullen hun haar wel helemaal stijl krijgen, en ik met mijn permanent (en een goede stijltang van Braun) een hele onnatuurlijke stijle coupe krijg? Laatst bewerkt op Sat 03 Dec, 2011 20:08
|
||
| Nieuwe reactie | ||