afbrekende nagels

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
LiaV
Fri 21 Oct, 2011 11:03

afbrekende nagels

Ik heb snel afbrekende nagels. Ik gebruik nagelverharder, maar helaas nog niet het gewenste resultaat. Ik werk in de gezondheidzorg en moet vaak mijn handen wassen. Ik snap dat hierdoor ook je nagels snel af kunnen breken. Heeft iemand de oplossing? Geen kunstnagels want dat mag niet vanwege mijn werk.
fabulous world
Mon 24 Oct, 2011 23:34

Re: afbrekende nagels

Hoi,

Afbrekende nagels is idd niet eenvoudig op te lossen. Wat je precies doet met nagelharder is correct maar hou er wel rekening mee dat je het product om de twee dagen weer opnieuw aanbrengt, dit gedurende 10 dagen. Hou er ook rekening mee dat je het product niet langer gebruikt dan 10 dagen hier door worden je nagels dikwijls te hard en kunnen hierdoor weer sneller afbreken. Je hebt ook vershil onder nagelharders. je hebt harde en zachte producten, je neemt best de zachte producten.
Angelique Jongen
Wed 26 Oct, 2011 21:16

Re: afbrekende nagels

Door nagelverharder te gebruiken worden je nagels alleen hard aan de buitenkant en ook nog erg droog. Waarschijnlijk breken je nagels hierdoor nog sneller. Je moet je nagels van binnenuit voeden.
Dit kan door vloeistof op je nagels te smeren waar vloeibare keratine in zit, in de betere nagelsalons hebben ze hier produkten voor, tevens kun je vitamines gebruiken met B vitamines en biergist. Kijk maar eens op potjes vitamines welke goed zijn voor huid, haren en nagels.
Tegen de droogheid van de nagels kun je nog nagelriemolie gebruiken.
Succes ermee.
Nieuwe reactie