Modellen gezocht voor kappersopleiding
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Chan-el
|
Fri 23 Sep, 2011 13:18 | |
Modellen gezocht voor kappersopleidingIk zoek modellen op de dinsdagavonden in Amsterdam voor:knippen, watergolven en/of fohnen (gratis) kleuren, highlights of permanenten (klein prijsje) Voor meer info mail mij op kappersschool@gmail.com |
||
|
juanis
|
Sun 02 Oct, 2011 13:33 | |
Re: Modellen gezocht voor kappersopleidinghallo ik ben Juana ik zit op kappers academie op maandag avond en op B-Academy (bij de Arena in Amsterdam) op donderdag en vrijdag. Ik ben al een jaar kapster dus maak je geen zorgen ... ik doe wat moois met je haar :).Ik zoek voor de komende tijd modellen en ook vriendinnen want ik ken nog weinig mensen in nederland gr rb |
||
|
juanis
|
Sun 02 Oct, 2011 13:33 | |
Re: Modellen gezocht voor kappersopleidingah vergeten .. je vind me op Juanis Coiffure op facebook of mijn email juanaloaiza@gmail.com |
||
|
Chan-el
|
Fri 04 Nov, 2011 17:41 | |
Re: Modellen gezocht voor kappersopleidingIk zoek modellen op de dinsdagavonden in Amsterdam voor: Vergeten te vermelden: ik zoek dames met haar tot maximaal kaaklengte. Het gaat om de periode december 2011 t/m juni 2012 |
||
| Nieuwe reactie | ||