Pigmentvlekken
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
I-am-free!
|
Tue 23 Aug, 2011 11:22 | |
PigmentvlekkenIk heb een aantal pigmentvlekken, ze vallen nog niet zo heel erg op, maar ik zit er wel erg mee. Want ik ontdek er steeds meer. Mijn vraag wat kan je ertegen doen, en hoe kan je het voorkomen?Alvast bedankt |
||
|
Rusher4Life
|
Sun 04 Sep, 2011 15:11 | |
Re: PigmentvlekkenIk ook! Ik verlies pigment, dus ik heb witte vlekjes, en nu het zomer is, verbrandt dat. Ik zou zeggen foundation, maar op een gegeven moment, is dat moeilijk om het te verbergen. Ik ben al een keertje naar de dermatoloog gegaan, die gaf mij een zalf. Maak een afspraak bij de dermatoloog, in het ziekenhuis ;) |
||
|
RiavanAlst
|
Sat 05 Nov, 2011 12:02 | |
Re: PigmentvlekkenIk had afgelopen zomer ook erg last van pigmentvlekken, echt vervelend. Ik had via via gehoord dat de Fade Treatment van hannah, erg goed helpt om de pigmentvlekken weg te laten gaan.Ik heb toen de Fade Treatment besteld op hannahwinkel.nl En ik ben er blij met het resultaat, echt een aanrader! |
||
|
Lau
|
Tue 15 Nov, 2011 16:44 | |
Re: PigmentvlekkenIk had afgelopen zomer ook erg last van pigmentvlekken, echt vervelend. Ik had via via gehoord dat de Fade Treatment van hannah, erg goed helpt om de pigmentvlekken weg te laten gaan. Dit heb ik ook gebruikt. Heb inmiddels verschillende producten op mijn kamer van dit merk en ben erg tevreden. Dus ook van mij zeker aan te raden! |
||
| Nieuwe reactie | ||