Nagels die bladeren.
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Daphne
|
Mon 04 Jul, 2011 22:06 | |
Nagels die bladeren.Hallo iedereen,Mijn nagels zijn aan het bladeren. Ik kan delen van de nagels(laagjes) er zo af trekken. Als ik zenuwachtig doe ik dat zelf maar dat moet ik niet doen. Ik heb het een tijdje aangekeken en heb er niet aan gezeten. Toch blijf je zien dat er nog een laagje zit en die laat soms ook los. Weet iemand hoe je dat kan stoppen? |
||
|
Ana Lucia
|
Thu 04 Aug, 2011 09:03 | |
Re: Nagels die bladeren.Betere nagellak kopen :)Bepaalde merken nagellak blijven gewoon niet goed zitten. Het kan ook zijn dat hij verouderd is. Dus ga eens een nieuw potje nagellak kopen. ;) Kan ook zijn dat je het te dik aanbrengt. www.analucia.webs.com |
||
|
Nilu Hamida
|
Fri 05 Aug, 2011 18:14 | |
Re: Nagels die bladeren.Hallo Daphne,Probeer eens een afspraak met een goede nagelstyliste te maken. Een echte nagelstyliste zal je adviseren wat je aan je loslatende lagen van het nagelbed kunt doen. Groetjes, Groetjes, Hamida BlueNil Schoonheidssalon-Nagelstudio |
||
|
Angelique Jongen
|
Wed 26 Oct, 2011 21:20 | |
Re: Nagels die bladeren.Nagels zijn opgebouwd uit heel veel laagjes over elkaar. Als je nagels te droog zijn dan gaan ze bladeren. Het helpt om nagelriemolie te gebruiken en zo min mogelijk met je nagels in water te komen. Als je je handen insmeert met creme vergeet dasn je nsagels niet, smeer de nagels ook goed in. |
||
| Nieuwe reactie | ||