Re: Meiden gezocht die model willen staan tijdens mijn Visagie oplei
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
divalicious
|
Sat 25 Jun, 2011 21:41 | |
Meiden gezocht die model willen staan tijdens mijn Visagie opleiHoi hoi!!Onlangs ben ik begonnen aan mijn opleiding Visagie aan de Haagse Visagieschool te Den Haag. Hiervoor ben ik voor elke dinsdag van 28 juni t/m 13 september van 10.00 - 16.30 uur, op zoek naar meiden die het leuk zouden vinden om model te zijn voor mij. Als het je leuk lijkt om een keer opgemaakt te worden en ook make-up tips te verkrijgen, dan nodig ik je van harte uit om te reageren. Ik zoek modellen met een blanke huid, donkere huid, rijpere huid (60+), jonge huid, grote ogen, kleine ogen, vrouwen maar ook mannen. Ik woon zelf Den Haag en naast de modellen die ik zoek voor op de dinsdagen, zoek ik ook nog dames (en enkele mannen) voor mijn huiswerk opdrachten doordeweeks of in het weekend ('s avonds kan ook). Ik zal foto's maken van het resultaat! Als je op de dinsdag model bent voor me, zorg ik voor drinken en eten en een super gezellige dag. Reiskosten worden vergoed. Laat me je meenemen in de prachtige wereld van make-up! Groetjes, Joyce |
||
|
Saranda
|
Sat 25 Jun, 2011 23:49 | |
Re: Meiden gezocht die model willen staan tijdens mijn Visagie o@divaliciousIk zou je graag willen helpen! Ook ken ik wel iemand die voor je zou willen fungeren als mannelijk model indien dat nodig mocht zijn :). Groetjesss |
||
| Mon 27 Jun, 2011 23:32 | ||
Re: Meiden gezocht die model willen staan tijdens mijn Visagie o@divaliciousHoi hoi Je mag me altijd mailen om te kijken of ik mee kan om model voor je te staan! Groetjes Loes |
||
|
Katja
|
Tue 12 Jul, 2011 23:40 | |
Re: Meiden gezocht die model willen staan tijdens mijn Visagie o@divaliciousHet lijkt me wel leuk om een keertje als model voor je t zitten. mail me als je nog steeds op zoek bent: katja_63@hotmail.com |
||
|
stefano
|
Tue 06 Dec, 2011 21:15 | |
Re: Meiden gezocht die model willen staan tijdens mijn Visagie opleihallo ik zie dat je ook mannen zoek voor make-up.het lijkt mij een keer leuk om te zien hoe ik er uit zie met make-up. ik wil graag niet gelijk echt model zijn bij jou op school maar zeker wel voor een huiswerk opdracht en mischien als dat er goed uit zie dan wel voor je school ik hoor het wel gr stefano Laatst bewerkt op Wed 07 Dec, 2011 15:50
|
||
| Nieuwe reactie | ||