panty of maillot
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
maaike
|
Fri 25 Nov, 2005 10:20 | Citeer dit bericht |
panty of maillothoi meiden,wat geniet jullie voorkeur? pantys of maillots? voor het moment vanwege de kou maillots :) grtz x Maaike |
||
|
alison
|
Sat 26 Nov, 2005 16:22 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillotwaar kan je mooie maillots kopen? en voor een redelijke prijs? ik had ze voor 3,95 bij action weg, maar die gaan wel snel pillen. dus zou graag andere willen proberen maar weet niet waar ik goede kan kopen. liefst effen zwarte. |
||
|
|
Sat 26 Nov, 2005 19:58 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillot@alisonik draag liefst een opaque panty (met of zonder glans) van tussen de 40 en 60 denier (of noemen jullie dat dan al een maillot?) greetz, elke |
||
|
maaike
|
Mon 28 Nov, 2005 11:34 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillot@Elke Versmissenhoi tussen de 40 en 60 dan word deze te dik van stof voor een panty inderdaad grtjs Maaike |
||
|
|
Mon 28 Nov, 2005 15:41 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillot@maaikeOK. Dan is het dus een maillot. Wat ik soms wel doe, als het koud is maar niet echt "siberisch", is een beige moussepanty aantrekken onder een gewone donkere panty van een 20 denier. Net zo warm als een maillot dan, vind ik, maar het lijkt nog steeds of je een gewone panty aanhebt. Kan soms wel handig zijn bij sommige rokjes. Wel opletten dat je de moussepanty goed strak trekt voordat je de andere panty erover doet. Anders zie je achteraf van die onelegante rimpels, en dat is moeilijk eruit te "trekken". greetz, Elke |
||
|
|
Mon 28 Nov, 2005 15:44 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillot@alisonBij de Veritas. 5 euro betaald voor hun panty Insua "Laurence". Is 40 denier, dus al een beetje maillot. Zit goed. enkel opletten voor het niet versterkt teenstukje. Daar komen bij mij het snelst de ritsen. greetz, elke |
||
|
maaike
|
Mon 28 Nov, 2005 16:25 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillot@alisonik haal maillots bij de jola 3 euro geloof ik, grtjz Maaike |
||
|
|
Sat 18 Feb, 2006 13:46 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillot@maaikedag allemaal Hopelijk vinden jullie het niet vervelend als ik als man mij in dit forum meng. ik draag zelf tijdens koude dagen graag een maillot onder mn jeans.Ik kwam er achter dat veel vrouwen het vreemd vinden als een man het fijn vind om een maillot te dragen. Wat denken jullie ? Bart |
||
|
alice
|
Wed 22 Feb, 2006 23:09 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillot@Bartnee hoor, niks vreemds aan! Mijn vader deed dat vroeger ook. Hij werkte in een autogarage. Daar kon het soms knap koud worden doordat de deur open en weer dicht ging. Ik sta er dus niet van te kijken dat een man met maillot reageert! |
||
|
|
Sun 26 Feb, 2006 14:29 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillot@alicelaatst heb ik een maillot gekocht van Bonnie Doon. ken je die? ik vind hem wel warm maar hij zit niet zo goed en is ook niet echt heel zacht. Kun jij een tip geven voor een hele fijne zachte maillot? |
||
|
alice
|
Wed 01 Mar, 2006 22:00 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillot@BartDeze ken ik wel! http://www.jambelle.nl/index.php?Menu_ID=2114&pagina=0&gallery_id=2603 echter, je betaald voor goede en zachte beenmode zie je wel. |
||
|
|
Fri 10 Mar, 2006 19:18 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillot@alicedie Kunert panty ziet er mooi en warm uit, zit ze ook lekker? echter, ik was ook wel benieuwd of er een maillot is die net zo aangenaam te dragen is als bv deze Kunertpanty. Bart |
||
|
Rianka
|
Mon 05 Mar, 2007 19:46 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillotHet maakt niet uit, Panty of Maillot, als je een mooie foto van jezelf hebt in een panty of dergelijke, ga dan eens naar www.panty.page.tl, groetjes rianka |
||
|
|
Wed 20 Jun, 2007 18:12 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillotBij www.soshin.nl hebben ze heel veel en heel goede beenmode. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!Groetjes, Linda |
||
|
|
Fri 26 Oct, 2007 19:51 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillot@Riankadie site www.panty.page.tl bestaat niet meer geloof ik..? |
||
|
|
Fri 26 Oct, 2007 19:54 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillot@Linda van Milwat een prachtige panty's en maillots hebben ze daar! ze zien er erg verleidelijk uit |
||
| Sat 21 Feb, 2009 16:57 | Citeer dit bericht | |
Re: panty of maillotDraag ook die van kunert, zitten perfect bij me |
||
|
anne verheyen
|
Sat 11 Apr, 2009 01:37 | Citeer dit bericht |
Re: panty of maillotondanks het toch wel warme weer vandaag, toch nog vele dames gezien die nog dikke en/of opaque panty's dragen.Ik hou er ook wel van maar vandaag droeg ik toch wat lichtere. Jullie? |
||
| Fri 18 Dec, 2009 14:12 | Citeer dit bericht | |
Re: panty of maillotIk heb laatst panty's EN maillots gekocht bij www.pantymode.nl, die staan op de Albert Cuyp markt in Amsterdam en hanteren online dezelfde prijzen als op de markt! |
||
| Tue 05 Jan, 2010 17:41 | Citeer dit bericht | |
Re: panty of maillot@maaikeHoi, Panties hebben mijn voorkeur en ook nog eens hele dunne. Maar volgens mij is dit forum al "dood". Astrid _________________
Astrid |
||
| Nieuwe reactie | ||