Opleiding volgen omg Eindhoven?!
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
| Sat 11 Dec, 2010 12:15 | ||
Opleiding volgen omg Eindhoven?!Hallo!Mijn zusje en ik willen graag de opleiding gaan volgen. Ik woon in Veghel maar de opleiding van Pepijn Borrèl vind ik wel erg duur. Nu zag ik Art Salon For Nails. Iemand ervaring met dit opleidingscentrum? Of kunnen jullie mij in de omgeving van Eindhoven een goed opleidingscentrum aanbevelen? En wat vinden jullie fijner werken? Gel of acryl? Ik hoor graag van jullie! |
||
|
Make-Up Atelier
|
Thu 16 Dec, 2010 22:48 | |
Re: Opleiding volgen omg Eindhoven?!Hallo,Je kunt hier kijken voor de nagelstyliste opleidingen: www.nailsbeauty.nl |
||
|
The Nail Corner
|
Thu 13 Jan, 2011 09:19 | |
Re: Opleiding volgen omg Eindhoven?!@ ik heb mijn opleiding gedaan bij intstituut Kosmos, erg tevreden en ze doen het in kleine groepjes waar iedereen genoeg aandacht gegeven kan wordengr. Angelique _________________
www.thenailcorner.nl |
||
|
bluesage
|
Mon 11 Apr, 2011 12:40 | |
Re: Opleiding volgen omg Eindhoven?!@ Hoi,Je kan ook een opleiding nagelstyling volgen bij Blue Sage te Houthalen (België). Het ligt niet zo ver van Eindhoven. Je kan er de data zelf bepalen en dat lukt ook in de weekenden. Nadien kan je er ook workshops volgen om nieuwe technieken te leren. Er is ook een leuke shop (ook online mogelijk) met allerlei glitters, steentjes, kleurtjes en veel meer. Je kan al eens een kijkje nemen op de site www.bluesage.be |
||
|
nagelstudiomarielle
|
Mon 10 Oct, 2011 09:17 | |
Re: Opleiding volgen omg Eindhoven?!Ga is kijken bij Beauty XL te Son.Daar kun je basis en masteropleidingen volgens van CND (Creative Nail Design) |
||
|
mmr
|
Thu 17 Nov, 2011 20:04 | |
Re: Opleiding volgen omg Eindhoven?!www.emgienails.nlgevestigd te Oss (NB) zeer professioneel. |
||
|
Beautycompany
|
Thu 01 Dec, 2011 15:01 | |
Re: Opleiding volgen omg Eindhoven?!Kijk eens op http://www.beautycompany.nl/nl/opleiding/algemene_informatie.htmlGoede Nagelstyling Cursussen en leuke, creatieve Workshops Groetjes |
||
| Nieuwe reactie | ||