zere voeten

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Forum / Voeten / zere voeten / 4 berichten
Auteur Bericht
Marieke
Sun 13 Nov, 2005 11:20 Citeer dit bericht

zere voeten

hey!
ik heb in juni schoenen gekocht(gympen, een soort allstars maar niet van dat merk), en heb ze in de zomervaakntie weinig aan gehad, maar naar school doe ik ze eigenlijk altijd aan. vrijdag had ik een disco feest van school en daarheen deed ik ook die gympen aan en ik kreeg halverwege de avond al zere voeten!
m'n moeder zegt dat de vering uit m'n schoenen is en dati k nieuwe moet maar deze zijn zo leuk en volgens mij is dat niet zo hoor.
ook na een dag school heb ik al zere voeten! dat ligt niet aan die schoenen wat met mn laarzen heb ik het ook!
weet iemand wat ik hiertegen kan doen??
alison
Mon 14 Nov, 2005 16:31 Citeer dit bericht

Re: zere voeten

@Marieke
probeer eens inlegzooltjes. vraag eens in je schoenenwinkel of bij de schoenmaker wat fijne inlegzooltjes zijn. ik heb in mijn kisten van die inleg zooltjes met een soort vloeistof erin, loopt heerlijk. en ik heb ook wel eens van wol gehad, dat is lekker in de winter, lekker warm en het loopt zacht. succes!
Rooss
Tue 20 Nov, 2007 18:21 Citeer dit bericht

@Marieke

misschien zijn je schoenen dan tog wel te klein? maar als dat ook zo is bij je laarzen denk ik het haastniet maar misschien moet je idd een xtra zooltje dat had ik ook en het werkt heel goed en je krijgt er ook een goede houding van.xxxxxxx succes
Sat 29 Nov, 2008 00:29 Citeer dit bericht

@Rooss

Ik heb hier ook jaren last van gehad. Zelf naar het ziekenhuis gegaan en de boel na laten kijken wat blijkt... komt uit me rug vandaan. Is nl een zenuw die door je benen tot onder in je voeten loopt en dit verklaart de pijn.
Nieuwe reactie
Forum / Voeten / zere voeten / 4 berichten