Help?!

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Forum / Beauty Forum / Help?! / 2 berichten
Auteur Bericht
Waldemar
Mon 30 Aug, 2010 21:15 Citeer dit bericht

Help?!

Hee iedereen.

Ik heb last van vlekkerige huid en puisten en mee-eters en donkere paarse wallen en in de tussentijd ben ik heel bleek en ik kan er niks aan doen. Ik zie er echt altijd uit als een zombie en ik zou graag tips of hulp willen ofzo.

Ik snap niet hoe het komt dat ik het heb,

ik eet elke dag 2 of 3 stuks fruit heel veel groente,
ik snoep nooit, nooit junkfood
drink 2 liter water of groene thee per dag,
nooit frisdrank ik smeer dag en nacht creme met aloe vera
Ik gebruik wisselduches en stoom mijn gezicht 2X per week
Ik haal gezichtsmaskers
Ik masseer mijn gezicht
Ik heb elke dag genoeg slaap

maar het help niet ik rook niet doe geen drugs etc ik eet supergezond en heb genoeg beweging mijn gewicht is prima maar toch is mijn huid in mijn gezicht gewoon verschrikkelijk!

En in de tussentijd ben ik opsedeert met mooier proberen te worden en ik eet gewoon nooit meer iets ongezonds en besteedt uren en uren elke week met mijn huid mooier proberen te krijgen.Help.
Waldemar
Mon 30 Aug, 2010 21:26 Citeer dit bericht

Help?!

In mijn vriendenkring zijn mensen die roken blowen drinken nooit fruit eten altijd energy drank en andere troep drinken altijd junkfood eten en gewoon helemaal niks met hun huid doen niks at all niet eens scrubben ofzo en ik heb echt ALLES geprobeert en het is gewoon depressing dat ik zoveel mensen zie met zo'n mooie strakke egale huid en ik wil dat ook en ik snap niet hoe hun dat wel kunnen hebben en ik niet.
Nieuwe reactie
Forum / Beauty Forum / Help?! / 2 berichten