Kleerhangers
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Lies Van Den Heuvel
|
Tue 27 Jul, 2010 13:43 | Citeer dit bericht |
KleerhangersHoi,Mijn naam is Lies Van Den Heuvel en ik wil een goede koopervaring met jullie delen. Ik was reeds enige tijd op zoek naar mooie kleerhangers die mijn dressing een extra dimensie konden geven. Ik heb nu een website gevonden die volledig aan mijn wensen kon voldoen: www.art-hangers.com Je kan er kleerhangers vinden voor alles en iedereen en in verschillende kleuren (natuurkleur, wit, zwart of grijs). Ik heb er 100 aangekocht en was echt overdonderd door de uitstekende kwaliteit van de kleerhangers en dat tegen zeer betaalbare prijzen. De levering gebeurde geheel volgens de afspraken (binnen de afgesproken leveringstermijn) met een prima service. En wat ik ook heel belangrijk vond was dat de betaling pas diende te gebeuren bij de levering van de kleerhangers! Je kan kiezen om ze te laten leveren (tegen een lage transportprijs) of je kan ze ook zelf ophalen. Een echte aanrader deze website (www.art-hangers.com) |
||
| Nieuwe reactie | ||