Verwijderen keloid oorlel
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
| Tue 15 Jun, 2010 22:32 | ||
Verwijderen keloid oorlelHallo.Ik heb keloid achter op mijn oorlellen. Nu heb ik gespreken gehad met een plastisch chirugie om het te laten weg snijden. Maar de kans is er dat het terug komt en het kan erger worden. Dit is het enige wat mij hierin tegen houd om het te doen. (maar vandaag hoorde ik van hem dat het nu ook nog kan blijven door groeien, zonder operatie) Ik moet ook oorclips gaan dragen, om het keloid weg te drukken. Als je pech heb, kan dit ong 2 jaar duren voor het helemaal genezen is. Heb al wel een afspraak staan voor de ingreep, 24 juni. Nou ben ik benieuwd of er mensen zijn die dit ondergaan hebben. Of dat er ergens een forum of iets is. Alvast bedankt voor jullie tijd. Groetjes Wendy. |
||
|
Peggy D.
|
Tue 26 Apr, 2011 14:54 | |
Re: Verwijderen keloid oorlel@ Beste Wendy,Hoe is het verder verlopen met je operatie? Mijn zoontje van 10j is op zijn 5j geopereerd aan zijn oren, na 3 weken terug want een klasgenootje had er aan getrokken en de binnen hechtingen waren terug gelost. 2,5 jaar geleden hebben ze op de littekens keloiden moeten wegsnijden en de dag nadien hebben ze het bestraald in de hoopt dat ze niet zouden terug komen. We hebben pech want ze zijn nu groter dan ervoor en blijven groeien. Hij is enorm bang om er terug iets aan te laten doen maar zo kan het ook niet als ze blijven groeien. Zou je me iets kunnen laten weten hoe alles bij jou is verlopen en of je tevreden bent van je plastische chirurg? Alvast bedankt Groetjes Peggy |
||
| Nieuwe reactie | ||