snor
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
| Mon 14 Jun, 2010 17:24 | Citeer dit bericht | |
snorik heb snorhaartjes en wil het verwijderen dus ik heb van die ontharingsstrips gekocht van kruidvvat (eigen merk)ik wil het heel graag gebruiken maar ik ben bang dat er daarna meet haartjes groeien kunnen er meet haartjes groeien dan dat je al hebt? |
||
| Tue 15 Jun, 2010 16:51 | Citeer dit bericht | |
Re: snor@ niemand ? |
||
| Wed 16 Jun, 2010 18:30 | Citeer dit bericht | |
Re: snorhelppp me |
||
|
beautysalon kelly
|
Fri 10 Sep, 2010 22:07 | Citeer dit bericht |
Re: snor@hai dit is inprincipe niet mogelijk, bij je geboorte heb je een aantal haarzakjes en die kunnen niet aangemaakt worden. wel kan het zo zijn dat er haarzakjes zijn waar nog geen haren uit groeien en dit kan later geactiveerd worden door evt hormoon verandering zoals puberteit/overgang wees voorzichtig met het zelf doen ik zou je adviseren gewoon lekker naar een schoonheidssalon bij je in de buurt te gaan kost maar ong 8 euro en dan weet je zeker dat het goed gebeurt en dat er niks mis gaat. gr |
||
|
Marjolein Beauty en Nails
|
Thu 23 Sep, 2010 15:53 | Citeer dit bericht |
Re: snor@Hallo,Als je de haartjes zou harsen kunnen het er nooit in een keer veel meer worden of veel dikkere. Wel moet je zorgen dat de hars goed warm is,eigenlijk net niet te heet. Dit voel je door eerst wat hars op de binnenkant van je pols te testen. Huid altijd eerst goed (reinigen en) desinfecteren. Hars-strip op de plaats waar je wilt harsen leggen goed aandrukken/strijken,huid spannen en tegen de haargroeirichting in de strip verwijderen. Wat belangrijk is is de huid daarna met een koud nat watje te koelen en een kalmerende creme aanbrengen. Je kunt het ook bij een schoonheidsspecialst doen natuurlijk is misschien voor de eerste keer wel handig. Ik verkoop zelf de epispring,dit is een veer die je over de huid kan rollen en zo de haartjes verwijderd. Geen plak van hars,nooit te hete hars en gemakkelijk in gebruik. Je koop de episring 1x en kan hem blijven gebruiken. Kijk anders maar eens op www.marjoleinbeautyennails.nl staat ook wat meer uitleg bij. |
||
| Tue 12 Apr, 2011 19:52 | Citeer dit bericht | |
Re: snor@Marjolein Beauty en NailsIk heb er ook last van, en van doorlopende wenkbrauwen :S :S Eruit treken werkt niet!! komen ze dikker en donkerder terug Ik wil het graag bleken, maar ik weet niet hoe... Ze zeggen dat Benzylperioxide ook bleekt, maar ik heb geen last van puistjes en je moet het bij de apotheek halen, dus dat werkt ook niet... Heeft iemand suggusties voor bleken??? -xx- hulpeloos meisje :P |
||
| Fri 15 Apr, 2011 17:44 | Citeer dit bericht | |
Re: snor@Niemand??? |
||
| Nieuwe reactie | ||