SUIKER
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
seppe
|
Thu 20 May, 2010 23:01 | Citeer dit bericht |
SUIKERHallo,De laatste tijd ben ik erg gezond aan het eten, maar ik merk dat er toch steeds meer kilo's bij aan komen. Ik kan wel een dieet volgen, maar ik ben zo bang dat het er gelijk weer aan komt wanneer ik het dieet beeindig. Ik bijvoorbeeld raak door alle verpakkingen die ik lees en bij hou, nogal in de war. Ik zoek namelijk informatie over goede en slechte suikers. Nou kon ik behoorlijk veel informatie vinden bij hoeveelsuikerziterin.nl In één oog opslag zie je wat goed is en wat niet. Maar ik blijf met een aantal vragen zitten over koolhydraten. Kan iemand mij daar bij helpen? Vriendelijke groet, seppe |
||
|
Bram
|
Wed 01 Sep, 2010 20:10 | Citeer dit bericht |
Re: SUIKER@seppeHallo Seppe, er is een dietiste genaamd Yvonne Lemmers die hierover een helder boek heeft geschreven. Ze legt in begrijpelijk taal uit welke suikers er zijn en wat ze doen voor je lichaam, en vooral voor je lijn. Het boek heet 'op gewicht', auteur Yvonne Lemmers. Ideaal voor iedereen die wil afvallen, meer energie opdoen. Ook wordt het gebruik van voedingssupplementen door haar toegelicht. vgr Bram www.feelgoodwinkel.nl _________________
www.FeelGoodWinkel.nl Gezonder leven begint hier |
||
| Nieuwe reactie | ||