Hoe word ik in hemelsnaam weer mooi blond..???
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
| Wed 12 May, 2010 21:36 | Citeer dit bericht | |
Hoe word ik in hemelsnaam weer mooi blond..???Hallo allemaal.Tot een maand terug was ik nog kastanjebruin.. ik ben al vaker blond geweest en weer terug naar bruin gegaan, en weer terug enz. Nu wilde ik het ook weer blond(en zo houden), dus naar de kapper geweest ongeveer een maandje terug. Deze leek het het veiligst om het helemaal te highlighten. De plukken die bruin bleven pakten ze later mee met het mengsel. Echter bleven deze plukken dus veel warmer dan de rest.. En kreeg ik kleurverschil.. Het was zo warm(oranje!) dat ik ook direct dezelfde dag weer terugkwam. Ze besloten er nog een blondeerwassing overheen te doen (astint). Dit maakte het ietsje minder erg.. Verder waste ik het een week of 2 met zilvershampoo en head&shoulders.. Echt dagelijks en soms 2x. Dit haalde niet veel uit. Ik heb er toen zelf nog een pakje 'ultra lichtblond' overheen gedaan van het kruidvat. De plukken bleven oranje. Vorige week weer naar de kapper geweest, deze heeft het haar ontkleurt en er weer een blondeerwassing overheen gedaan.. Het maakte het geheel wat rustiger.. Maar nog was er kleurvershil.. En dat lelijke oranje. Gister ben ik alsnog terug gegaan haha, nu besloten ze alle donkere plukken te pakken en ook te highlighten, het pakte heel langzaam en er is weer een blondeerwassing overheen gegaan.. Deze heeft er zo lang in gezeten tot het eruit moest, anders zou m'n haar echt afbreken! En NOG dat oranje(!) Inmiddels zijn de andere plukken zowat wit.. Wat moet ik in hemelsnaam doen, als zelfs de kapper het niet meer weet ? Haha. Net weer met zilvershampoo gewassen en een conditioner voor blond haar(guhl). Bedankt! |
||
|
annelies <3
|
Thu 19 Aug, 2010 10:49 | Citeer dit bericht |
Re: Hoe word ik in hemelsnaam weer mooi blond..???@ volgens mij moet je het eerst eens in en andere donkere kleur verven (altans donkerder dan het oranje)zo' 2 maandjes wachten want anders loop je meer risico dat je haar afbreekt.hierna kun je het gewoon blonderen. |
||
|
|
Mon 18 Oct, 2010 19:25 | Citeer dit bericht |
Re: Hoe word ik in hemelsnaam weer mooi blond..???@ Jeetje , balen zeg! Heb je het soms met henna geverfd toen je bruin ging? En heb je wel goede zilvershampoo? De wat duurdere van bv L'oreal expert is al veel beter van Schwarzkopf vind ik!www.beautybabes.web-log.nl |
||
|
rozalie
|
Fri 22 Oct, 2010 02:57 | Citeer dit bericht |
Re: Hoe word ik in hemelsnaam weer mooi blond..???@ probeer citroen sap .maar denk echt dat je eerder mischien een kleuring hebt genomen waar zoutmetalen deeltjes in zijn verwerkt bv henna deze ken je niet met andere verf of haarkleuringen gebruiken.ik denk dat je het er uit moet laten groeien..gr |
||
|
|
Fri 28 Jan, 2011 21:43 | Citeer dit bericht |
Re: Hoe word ik in hemelsnaam weer mooi blond..???Je kunt naar mijn idee het beste het advies van Annelies opvolgen. Dat was waar ik zelf ook meteen aan dacht. Al je haar donker verven zodat het kleurverschil weg is. Geef dan eerst je haar even wat rust! Na een tijdje kun je dan zonder problemen teruggaan naar blond, maar niet naar dezelfde kapper ;)_________________
www.braidsanddreads.nl |
||
| Nieuwe reactie | ||