hoe opmaken?
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
maris40
|
Sat 20 Mar, 2010 08:52 | Citeer dit bericht |
hoe opmaken?Hallo,Het klinkt misschien raar,maar ik heb me nog nooit opgemaakt.Heb ik nooit geleerd en weet ook niet hoe dat goed moet. Ik wil weleens proberen,maar ben bang dat ik het niet goed doe. Ik heb onder mijn ogen pigment,waardoor je donkere kringen ziet en iedereen denkt dat je moe bent.Volgens de huisarts kan ik er niks aan doen. Kan iemand me vertellen hoe je moet opmaken?Gewoon natuurlijk.Met een potlood onder me ogen durf ik niet en kan ik niet.(lukt me gewoon niet) Groetjes mariska |
||
|
|
Sat 17 Apr, 2010 18:08 | Citeer dit bericht |
Re: hoe opmaken?@maris40hallo, ik snap dat je het moeilijk vind om je op te maken, dat vond ik de eerste keren ook! je moet namelijk ook eerst; oefenen,oefenen,oefenen. begin eerst met een beetje mascara, begin onder aan en glij met het borsteltje langzaam naar de top van je wimpers. ik zou eerst alleen de boven wimpers proberen, lukt dat?; dan kun je ook je onderwimpers doen. dit gaat op de zelfde manier, vanaf je wimperaanzet naar de punt. over dat oogpotlood, het is misschien spannend de eerste keer omdat het net lijkt of je in je oog prikt maar dit moet je ook gewoon blyven oefenen. het best kun je het eerst een kohlpotlood gebruiken, je begin aan de binnenkant van je oog (niet helemaal, je kunt zelf weten waar maar ongeveer na 1/4 van je oog. dan laat je je hand rusten op je wang en jukbeen. zo heb je meer steun trek dan langzaam een lijntje naar de buitenkan van je oog. en voilá! ik hoop dat het lukt. succes! |
||
|
Wendy_H
|
Mon 23 Aug, 2010 17:00 | Citeer dit bericht |
Re: hoe opmaken?Je kunt ook kijken op youtube, staan veel leerzame filmpjes op over hoe je je het beste kunt opmaken!Gr, Wendy ____________ http://www.tegelpaleis.nl/ |
||
|
Leonie Huijbers
|
Fri 29 Oct, 2010 11:21 | Citeer dit bericht |
Re: hoe opmaken?@maris40YouTube is inderdaad goed om te kijken hoe het moet. Je kunt het er natuurlijk altijd weer afhalen. En make-up moet je mooier maken dus misschien is voor jou de donkere plekken om je ogen vervagen en een beetje mascara al genoeg. Natuurlijk kun je voor een avond/ feest make-up je wel iets meer uit je dak gaan! Als ik je ergens mee kan helpen dan laat het maar weten! Liefs, Leonie Huijbers _________________
MUPH Make-up | Photography | Styling www.MUPH.nl |
||
| Nieuwe reactie | ||