Acrylnagels laten na 2/3 dagen los.
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Avantgarde-Beauty
|
Sun 14 Mar, 2010 10:16 | Citeer dit bericht |
Acrylnagels laten na 2/3 dagen los.Sinds kort leer ik acrylnagels zetten via een studieplan pakket. En zo heb ik dus alles overgenomen vanuit een boek/dvd wat opzich wel kan.Nu heb ik vd week bij een vriendin acrylnagels gezet en heb ik alles gedaan wat ik moest doen. Alleen lieten ze bij haar na 2 dagen al los en op dag 3 had ze niets meer over. Toen heb ik bij een andere vriendin ook acrylnagels gezet en kampte ik weer met hetzelfde probleem, ze lieten 'weer' los. Waar kan dit aan liggen? Ik werk zonder electrische nagelveil en doe alles gewoon met de hand waardoor ik 2 uur bezig ben. Mijn stappenplan: - Reinigen van de eigen nagel - Veilen van de eigen nagel - Bijpassende tips erop zetten met nagellijm - Nagels op maat afknippen met de speciale nagel tang - Nagels opvullen vanaf het midden met de roze acryl - Vervolgens als het hard is in model veilen en de nagelriemen nog insmeren met een nagelriem olie Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd of vergeet? En hoe kan het toch zijn dat ze er al zo snel vanaf gaan? _________________
Avantgarde Beauty Salon | www.Beauty-Massage.nl | Nederland-Soest |
||
| Wed 31 Mar, 2010 23:51 | Citeer dit bericht | |
Re: Acrylnagels laten na 2/3 dagen los.@Avantgarde-BeautyNaar mijn ervaring kun je dit echt niet leren uit een boekje. Ik heb ooit een cursus besteld bij NTI, Heb het meteen teruggestuurd. Op de vraag wat je fout doet: Ik bemerk dat je de dode huicellen (de vliesjes op de nagelplaat) niet weghaalt en dan je geen hechtingsmiddel gebruikt. Een primer ( wat echt met mate mag worden gebruikt want het maakt gaatjes in je nagelplaat!) of een bonder zorgt ervoor dat de acryl blijft 'plakken'. |
||
|
Jo
|
Mon 24 May, 2010 23:14 | Citeer dit bericht |
Re: Acrylnagels laten na 2/3 dagen los.@Avantgarde-BeautyBeste, Stap 1 nagelriemen voorzichtig terugduwen 2 de natuurlijke nagel in de lengte richting voorzichtig vijlenmet een 240 grit tot de nagel dof is zorg dat alle restantjesvan de dode cellen van de nageltiem verwijderd zijn. Gebruik daarna een nagelantiseptic deze zorgt voor desinfectie en ontvet de nagelplaat. Zet de tips, PAS OP ER MAG GEEN LUCHT ONDEr DE TIPs ZITTEN. Vijl deze in model en blend de nagel zodat er geen overgang meer is van tip en natuurlijke nagel Niet op de eigen nagel vijlen.Gebruik vervolgens een beetje primer of bond. Zorg dat dit goed is gedroogd.Zet met acryl de witte tip. En maak een mooie smileline. Bouw met acryl de rest van de nagel. Vijl de nagel. Ik denk dat het hier fout gaat. Je moet zorgen dat er nergens acryl op de huid meer zit zelfs niet een klein beetje dit geeft op den duur lucht en laat de nagel los.Oefenen en nog eens oefenen is de divisie. Goed kijken naar het model van de nagel Lukt het dan nog niet dan lijkt mij het verstandigst een opleiding te volgen bij een erkend nagelinstituut. Succes |
||
| Nieuwe reactie | ||