Permanent, echt slecht?

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
Mon 15 Feb, 2010 09:53 Citeer dit bericht

Permanent, echt slecht?

Heeey
Ik hoor veel mensen dat het heel slecht voor je haar is. ik twijfel heel erg. ik heb zelf al beetje krullen van mezelf, maar dan ben ik er n uur mee bezig, en dat irriteert soms best wel -_-
daarom wil ik graag permanent laten zetten, maar ik weet niet of ik het moet doen.
ik weet ook niet welke kappers het goed doen in mijn omgeving, en wat een normale prijs is voor een goeie kapper.
kan iemand me tips geven

xx. tnx
Sandra1979
Thu 18 Feb, 2010 21:11 Citeer dit bericht

Re: Permanent, echt slecht?

@Priscilla
Een permanent is niet per definitie slecht voor je haar. Natuurlijk verander je iets aan de struktuur, maar als je een goed advies krijgt van je kapper dan groeit dit er na verloop van tijd gewoon weer uit.
Om eerlijk te zijn raad ik je een permanent af, omdat dit het dagelijkse onderhoud er niet makkelijker op maakt. Je zal goede haarverzorging en styling moeten gebruiken om je permanent er niet onverzorgd uit te laten zien. Eigenlijk hetzelfde dus als wat jouw haar nu nodig heeft.
Mocht je toch een permanent willen, vraag dat aan je kapper of het mogelijk is om in jouw haar een zure vloeistof te gebruiken. Hiervan is de pH wat lager en beschadigd het haar een stuk minder. Hoe de permanent eruit zal komen te zien is geheel aan jouw keuze. Dit kan allemaal aangapst worden.
Helaas kan ik je geen objectief advies geven over de tarieven hiervoor. Deze verschillen nogal per kapper. Misschien kan je een beetje gaan shoppen. De tarieven zijn van meerdere factoren afhankelijk, waaronder je structuur en de lengte. De rest kan jouw kapper je haarfijn uitleggen.
Tijdens dit shoppen kan je ook vragen wat de makkelijkste manier is om je natuurlijke haar te verzorgen, zonder al te veel moeite.

Succes ermee en ik hoop dat je de juiste beslissing neemt.

Groetjes Sandra
Bo .
Sat 20 Feb, 2010 17:15 Citeer dit bericht

Ik twijfel zelf ook erg want ik hoor van heel veel mensen dat het slecht voor je haren is en ik ben erg gesteld op mijn langen haren , maar ik vind die krulletjes ook erg leuk , als ik het ga laten doen dan ga ik van die kleine krulletjes nemen want ik vind dat helemaal geweldig en ben echt jaloers op vrouwen die dat hebben .

maar ik weet nu nog steeds niet of ik het moet doen ?
Sat 20 Feb, 2010 19:50 Citeer dit bericht

@Bo .
Hey,

Ik heb een permanent laten zetten. Niet doen. Ik heb er zo een spijt van. Ik had voorheen zacht, lang en GEZOND haar. Nu is mijn haar alleen dog en droog. De eerste maand was het geweldig maar daarna werd het steeds doffer en mijn haar begon aftebreken dus ik raad je aan NIET DOEN...

Succes!
Nieuwe reactie