witte randje
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
| Thu 04 Feb, 2010 18:32 | Citeer dit bericht | |
witte randjeik heb laatst acryl nagels laten zetten bij een meisje die het nog maar net doet, het zit er netjes op.. alleen heb ik snel lucht eronder langs de randjes, ze wist niet ho dat kon en dacht dat het aan mijn nagel lag?!nu ben ik terug gegaan na 4 weken om alles weer bij te laten vullen maar nu zegt ze dat dat witte randje niet meer wordt opgevuld, hoe kan dat?? nu heb ik een heel lelijk 'doorzichtig' stukje daar.. dat is toch niet de bedoeling?? hoe zit dat? |
||
| Mon 15 Feb, 2010 14:03 | Citeer dit bericht | |
Re: witte randje@Janneke95het leek mij ook al niet helemaal goed te zijn, ik werk dagelijks met mijn handen in een bakkerij en ben nu in 6 weken tijd al 6 nagels kwijt geraakt door o.a lucht eronder.. onzettend bedankt voor je reactie, en ik zal eens kijken op je advertentie op hyves;) Laatst bewerkt op Sun 01 Aug, 2010 21:11
|
||
|
Annamaria Très Chique
|
Wed 25 Aug, 2010 17:56 | Citeer dit bericht |
Re: witte randje@Seel Kijk eerst goed of je bij een gecertificeerd nagelstyliste bent, die weten hoe je nagels te behandelen,ook bij een nabehandeling kan het gewoon uitzien alsof je een hele nieuwe set hebt.Groetjes Annamaria _________________
Trainer in Design& Art on nails |
||
| Nieuwe reactie | ||