Creme-gedoe
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
| Fri 15 Jan, 2010 16:58 | Citeer dit bericht | |
Creme-gedoeAl jaren zit ik met het volgende.Mijn huid heeft van zichzelf een gezonde matte finish, maar zodra ik een creme gebruik is het net of deze niet goed opgenomen wordt door de huid. Het beste kan ik het omschrijven dat de creme op mijn gezicht blijft liggen waardoor deze vet aan voelt en gaat glimmen. Ook heb ik de ervaring dat de creme in de eerste instantie wel opgenomen wordt er al snel een glimmende laag onstaat, net of mijn huid de creme als het ware uitspuugt. Nu zou je denken dat ik een creme gebruik die misschien te rijk is of te vet. Dit is niet het geval, ik heb verschillende creme's gebruikt door de jaren heen van hele goedkope tot de veel duurdere merken en van verschillende samenstellingen en basis. Bij allen hou ik het zelfde probleem. Het beste resultaat krijg ik door wel te reinigen met melk en tonic en verdere verzorging achterwege te laten. Wie kent of herkent dit probleem? |
||
|
Karin B
|
Fri 12 Feb, 2010 13:09 | Citeer dit bericht |
Re: Creme-gedoe@StuntelMogelijk zit er in de producten die je gebruikt veel minerale of siliconenolie. Dit zijn lichaamsvreemde stoffen die op de huid blijven liggen, en je huid als het ware 'afsluiten'. Je kunt dit nagaan op de ingredientenlijst (INCI) van het product. Ook zijn er producten die je huid ´voorbereiden´op make up, zorgen voor een goede basis waardoor je dit effect niet krijgt. Te denken valt aan de juiste dagcreme, of een serum of ampul bijvoorbeeld. Groetjes, Karin _________________
www.elementscosmetics.nl |
||
| Sun 21 Mar, 2010 22:25 | Citeer dit bericht | |
Re: Creme-gedoe@Stuntelik koop mijn cremes altijd van verscheidene verkopers in de VS, omdat ik ze daar simpelweg gewoon veel goedkoper kan vinden. Ik maak altijd gebruik van de gratis diensten van Viadress.com, zodat ik gemakkelijk producten die uit de verenigde staten komen kan kopen. Als je bij Viadress.com een profiel aanmaakt, geven ze je een Amerikaans adres, zodat je van elke Amerikaanse verkoper, zoals bijvoorbeeld iemand op Ebay, producten kunt kopen. Viadress zorgt er dan voor dat het product naar je echte adres gestuurd wordt. Je kunt je gratis registreren op Viadress.com, nadat je dat gedaan hebt zul je gelijk een email krijgen met daarin je Amerikaanse adres. Viadress kan ook producten voor je kopen, dat kan dan zonder ‘’commision fee’’ als de Amerikaanse verkoper geen internationale credit cards accepteert. www.Viadress.com is echt een hele handige site! |
||
| Tue 04 May, 2010 22:35 | Citeer dit bericht | |
Re: Creme-gedoe@Stuntel Hallo,Ik gebruik zelf natuurlijke producten van Argan Olie. Ben daar erg tevreden over en wat ik zelf merk is dat de creme erg snel het huid in gaat en het voelt zeker niet vet aan. ik bestel zelf bij www.lessensdemarrakech.nl |
||
|
|
Fri 21 May, 2010 14:10 | Citeer dit bericht |
Re: Creme-gedoe@StuntelIk gebruik een creme van Strivectin, die is best duur en daar krijg ik ook soms pukkeltjes van en hij is wel vettig maar toch heb ik idee dat het goed werkt.. |
||
| Nieuwe reactie | ||