Droog, krullend, pluizend haar. Wat te doen?!
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
xTeddybear
|
Wed 30 Sep, 2009 19:20 | Citeer dit bericht |
Droog, krullend, pluizend haar. Wat te doen?!Hallo :]Ik heb krullend haar, en het pluist echt heel erg. Ik stijl het elke dag eigenlijk, en ik weet dat het niet goed is. Ik heb besloten om het niet meer zo vaak te doen. De reden waarom ik het stijl is omdat ik mijn krullen gewoon echt niet mooi vind zo. Ik heb 5 jaar geleden mijn haar kort laten knippen. Daarvoor had ik lang, en heel sluik haar. Na mijn knipsessie had ik donkerder en krullend haar. Ik vind krullen echt mooi, maar de mijne niet. Vandaag op school kreeg ik advies van een vriendin van me om pindakaas in je haren te smeren, omdat daar olie in zit. Daar wordt het haar minder droog van en pluist het minder, volgens haar. Ik heb naar een andere uitweg gezocht. Ik had nog body oil staan, en pasgeleden heb ik dat na het zwemmen ook in mijn haar gedaan. Dus ik heb dat spulletje in mijn haren gekneed, 20-30 minuten laten intrekken en daarna uitgewassen. Ik wacht nu nog op het resultaat. Ik zou graag willen weten hoe je je haar pluisloos krijgt. Tips? xxx |
||
| Wed 19 May, 2010 16:15 | Citeer dit bericht | |
Re: Droog, krullend, pluizend haar. Wat te doen?!@xTeddybearJe hebt van Andrelon een spulletje in een tube wat bij mij goed werkt. Volgens mij heet het ook gewoon anti-pluis. Gebruik je ook altijd cremespoeling en shampoo voor droog haar? Want dat helpt ook goed. Succes! |
||
|
WieWatHaar
|
Thu 15 Jul, 2010 17:14 | Citeer dit bericht |
Re: Droog, krullend, pluizend haar. Wat te doen?!Als jullie goede tips hebben, schrijf eens een review op www.wiewathaar.nl. Er staan meer dan 4000 producten op en als jouw product er niet bij staat, kun je dat zelf toevoegen. |
||
|
marieke van der does
|
Thu 27 Jan, 2011 11:29 | Citeer dit bericht |
Re: Droog, krullend, pluizend haar. Wat te doen?!Hallo Teddybeer,Heb je al eens een keratinebehandeling van Global Keratin geprobeerd of overwogen? Het is geen goedkope behandeling, maar ik heb sinds de behandeling superzacht, glanzend haar, terwijl ik normaal gesproken een flinke bos, doffe krullen had. Bij Cosmo in Rotterdam waren ze er ruim twee uur mee bezig, maar het was de tijd en de kosten waard. Zodra mijn haar weer gaat pluizen, ga ik terug voor een nieuwe behandeling. Ik weet niet of ze het bij alle Cosmo's doen, maar rr is vast wel een salon in jouw buurt, waar ze ook keratinebehandelingen aanbieden. www.keratinebehandeling.nl Ik heb er tevens de global keratin shampoo en global keratin conditioner bijgekregen om mijn haar ook thuis met de keratine producten te verzorgen. |
||
| Nieuwe reactie | ||