Kroesplekje

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Forum / Haarmode / Kroesplekje / 1 bericht
Auteur Bericht
Annemieke
Sun 27 Sep, 2009 17:07 Citeer dit bericht

Kroesplekje

Dag,

Ik heb een vraag over het haar van mijn zoontje (4). Hij heeft blond, steil (dik) haar, maar aan de zijkant van zijn hoofd een vrij grote plek kroeshaar (ca. 10cm breed boven zijn oor). Dit plekje staat altijd overeind of is helemaal ingekruld.
(nee, het is niet van liggen of met een vinger er ingedraaid, het is door kappers bevestigd dat dit een plek is met een andere structuur).

's Morgens kam ik het met anti-klit en een grove kam uit, beetje gel erover en dan zit het even plat, in model met de rest van het haar. Maar al snel staat het weer overeind...

We vinden het jammer, want hij heeft een leuk koppie haar, alleen dit plekje staat gewoon overeind.

Hebben jullie een tip wat we hiervoor kunnen gebruiken of ermee kunnen doen? Het zou mooi zijn als er een blijvende oplossing voor is, maar ben bang dat dat er niet is... Want waarschijnlijk gaat 't 'm steeds meer tegenstaan als hij ouder wordt (nu alleen met het uitkammen...).

We hebben het haar eerst vrij kort gehouden, maar toen ging het juist nog meer overeind staan. Nu heeft hij wat langer haar (tot op z'n oor, niet heel lang), waardoor een paar steile plukken er overheen kunnen vallen, zolang het nog niet overeind staat.

Alvast bedankt,
Annemieke