pil verergert acne??
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
| Fri 25 Sep, 2009 14:29 | Citeer dit bericht | |
pil verergert acne??Hoihoi,Ik hoor van veel mensen dat de diane 35 de acne doet verdwijnen, maar bij mij wordt het alleen maar erger. Als ik een maand of 2 de pil niet meer pak dan heb ik helemaal geen acne. Ik ben dit pas beginnen krijgen toen ik met yasminelle begon. Raar dus stapte ik over naar Yasmin. Ook hiermee kreeg ik acne. Uiteindelijk microginon30 en hiermee was het nog erger. Ik moet wel zegge dat ik geen een van deze pillen langer als 4 maanden heb gebruikt. Nu dacht ik zo, de diane 35 werkt tegen acne dus zou het toch heel vreemd zijn als ik hier net meer van ging krijge? Ik ben nu bezig aan mijn 2de strip en ik zit weer vol. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het ook gewoon zijn dat mijn lichaam moet wennen aan de pil, of dat de diane35 werkt zoals de antibiotica die je krijgt tegen acne? Eerst komen alle puisten uit en daarna gaan ze pas weg? Groetjess! |
||
|
rietjuhh-queen
|
Fri 22 Jan, 2010 19:07 | Citeer dit bericht |
Re: pil verergert acne??@ik heb geen idee alleen ik wil ook van die antipuistencreme gebruiken maar dat mog niet van mijn moeder _________________
mii |
||
| Nieuwe reactie | ||