model aangeboden
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
|
Mon 03 Aug, 2009 16:12 | Citeer dit bericht |
model aangebodenik stel mij beschikbaar als pmu model alles mag je bij mij doen.kom uit Amsterdam en heb een auto. alles mag je doen! Belinda |
||
| Tue 11 Aug, 2009 00:46 | Citeer dit bericht | |
Re: model aangeboden@Belinda DoornikIk zoek nog modellen mail anders even, arjen_schols@hotmail.com |
||
|
ruudl
|
Tue 29 Dec, 2009 21:29 | Citeer dit bericht |
Re: model aangeboden@Belinda Doornik,Hoi Belinda Als je wilt kan je dan kontakt met me opnemen ik zou je graag als model willen knippen kan dat gegevens kan je vinden op www.voorhaar.org |
||
|
M-Style
|
Mon 30 Aug, 2010 16:39 | Citeer dit bericht |
Re: model aangeboden@Belinda DoornikHi belinda, Ben je nog steeds beschikbaar als model? Hoe oud ben je als ik vragen mag? Groeten Martine |
||
|
annabelle
|
Mon 20 Sep, 2010 23:21 | Citeer dit bericht |
Re: model aangeboden@Belinda Doornik,hoi,ik ben dringend!!!!!op zoek naar een model voor permanente make-up/wenkbrauwen/eye en lipliner of 1 van deze onderdelen.Behandeling gratis plus reiskostenen lunch vergoed.Plaats ROTTERDAM,ik hoop op een reactie,groetjes Annabelle |
||
|
MissAsD
|
Mon 11 Oct, 2010 11:52 | Citeer dit bericht |
Fabulash@Belinda DoornikHI BELINDA, BEN JE NOG BESCHIKBAAR? BEL SMS OF MAIL IK HOOR HET GRAAG VAN JE.. 0684095186 MISSASD@LIVE.NL |
||
| Fri 05 Nov, 2010 13:19 | Citeer dit bericht | |
Re: model aangeboden@annabelleIk zou graag model willen zijn voor oogmake up en lippen contour. Laat me maar iets weten, als je nog een model nodig hebt. Groetjes Jolanda Keuren nicbiesmans@home.nl |
||
| Fri 05 Nov, 2010 13:20 | Citeer dit bericht | |
Re: Fabulash@MissAsDHi Ik bied me aan als model voor permanent make up, ogen en mond. Groetjes Jolanda Keuren nicbiesmans@home.nl |
||
| Nieuwe reactie | ||