SNURKEN
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
jannientje
|
Wed 29 Jul, 2009 12:14 | Citeer dit bericht |
SNURKENbeste allemaal,Ik zie hier overal verhalen en teksten staan over uiterlijke verzorging maar niets over de innerlijke verzorging...! Ik wordt namelijk knettergek van mijn man die snurkt en ik elke nacht wakker lig van zijn gesnurk, ik ben overdag zo verschrikkelijk moe, dat ik onderhand wel aan plastische chirurgie toe ben ivm mijn wallen! ;) Mijn man zelf zegt niets te merken en vraagt zich uberhaupt af of hij wel snurkt...?! Graag zou ik willen weten hoe ik van dit verschrikkelijke probleem af kom en of er meerdere mensen zijn die dit probleem kennen en mij aub zouden willen helpen! Groetjes, Janientje |
||
|
Mariakreb
|
Wed 29 Jul, 2009 12:27 | Citeer dit bericht |
Re: SNURKEN@jannientjeBeste Jannientje, Ik ken het probleem helemaal! Maar ik ben er ook helemaal vanaf...! :) Twee jaar geleden ben ik samen met mijn partner naar de kliniek voor snurken en apneu geweest en zij bekeken bij hem of het mogelijk was hem te helpen met een op maat gemaakt beugeltje. Deze draagt hij nu dagelijks en is echt helemaal super, want ik lig naast hem en het snurken is compleet weg! de prijs was wel even schrikken 695€ maar als ik dat terug reken per nacht is het eigenlijk maar 0.19€ ofzo en dat is me meeeeeer dan de kosten waard! ik zou even kijken op www.snurken.org en dan kunnen ze je hopelijk verder helpen! Groetjes, Maria |
||
| Nieuwe reactie | ||